Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2025

Αυτά είναι τα πιο ενδιαφέροντα καινούργια μοντέλα που αξίζει να κοιτάξεις φέτος

 


Με την κατάσταση της αγοράς του αυτοκινήτου να δίνει σημάδια ανάκαμψης και πως -επιτέλους- τα προβλήματα της καραντίνας λόγω COVID έχουν ξεπεραστεί, με τις εφοδιαστικές αλυσίδες να επαναλειτουργούν όπως πρέπει και τη “ροή” στις παραγωγές να αποκαθίσταται, η εικόνα στο σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας, είναι μάλλον θετική. Νέες τεχνολογίες βρίσκουν το δρόμο τους προς τα αυτοκίνητα και μέσω αυτών, προς τη διευκόλυνση της καθημερινότητας όλων όσοι τις χρησιμοποιούν και όλα μοιάζουν να παίρνουν τη θέση τους. Ας δούμε με αλφαβητική σειρά, ποια είναι τα σημαντικότερα μοντέλα που περιμένουμε να δούμε για πρώτη φορά φέτος.

Abarth 600e
Άφιξη: Μάιος 2025

Abarth 600e ABARTH

Η Abarth που μοιάζει να έχει σιγήσει μέχρι στιγμής, θα κάνει εντυπωσιακό come back με την εμφάνιση του ηλεκτρικού SUV υψηλών επιδόσεων. Το Abarth 600e θα είναι στην Ελλάδα στις αρχές του καλοκαιριού, για να τονώσει την ευχάριστη διάθεση που σηματοδοτεί η έλευση της καλοκαιρίας στη χώρα μας. Το μοντέλο θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις απόδοσης, με 240 και 282 ίππους, προσφέροντας αναλόγως εξαιρετικές επιδόσεις. Στα highlights του μοντέλου είναι τόσο τα φρένα της Alcon, όσο και το μηχανικό μπλοκέ διαφορικό με το οποίο εφοδιάζονται και οι δύο εκδόσεις. Ενδεικτικά, αναφέρουμε πως τα 100 χλμ./ώρα από στάση, το δυνατότερο Scorpionissima τα φέρνει στο κοντέρ μόλις στα 5,8 δευτερόλεπτα, ενώ το Turismo των 240 ίππων, σε 6,2”. Η τελική ταχύτητα και των δύο εκδόσεων είναι τα 200 χλμ./ώρα και η αυτονομία σε μικρό κύκλο οδήγησης, είναι 334 χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

Alpine A290
Άφιξη: Απρίλιος 2025

Alpine A290 ALPINE

Η ξεκάθαρα προσανατολισμένη προς τη σπορ διάθεση εκδοχή του νέου ηλεκτρικού Renault 5, αναμένεται στην ελληνική αγορά πρακτικά ταυτόχρονα με το πιο ευρείας αποδοχής “απλό” Γαλλικό μοντέλο. Το Α290 θα είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις απόδοσης, με 180 και 220 ίππους, όπου τα 100 χλμ./ώρα από στάση είναι υπόθεση 7,4 και 6,4 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι 180 και 220 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Αμφότερες οι εκδόσεις εφοδιάζονται με μπαταρία χωρητικότητας 52 kWh, που εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία μικτής οδήγησης, 377 ή 361 χιλιομέτρων ανά περίπτωση. Η σπορ διάθεση του μοντέλου με την υπογραφή της Alpine, τονίζεται από τις επιλογές των τεχνικών σε ότι έχει να κάνει με την ανάρτηση αλλά και τους τροχούς του αυτοκινήτου, στοιχεία τα οποία τονίζουν την αμεσότητα στις αντιδράσεις του συνόλου, δείχνοντας σημαντικά βελτιωμένη συμμετοχικότητα για τον “ανήσυχο” οδηγό.

Audi A5
Άφιξη: Μάρτιος 2025

Audi A5 AUDI

Το νέο Audi A5 είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά και έχει λανσαριστεί επισήμως ως το νέο μοντέλο που χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Premium Platform Combustion (PPC), που είναι η πλέον καινούργια στο πορτφόλιο του Γερμανικού Ομίλου για μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (TFSI και TDI). Χάρη στη συνεχή εξέλιξη της ανάρτησης, το νέο Audi A5 μεταφέρει στο δρόμο τα χαρακτηριστικά οδήγησης που είναι αντιπροσωπευτικά της Audi. Με στόχο την αύξηση της απόδοσης και της άνεσης, ο κινητήρας είναι εξηλεκτρισμένος χρησιμοποιώντας τη τεχνολογία MHEV plus. Τo εξηλεκτρισμένο κινητήριο σύστημα μειώνει τις εκπομπές ρύπων CO2 χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Επιπλέον, η άνεση του TDI ενισχύεται περαιτέρω από μία 48 Volt γεννήτρια εκκίνησης για ομαλή εκκίνηση του κινητήρα. Ο χρόνος αντίδρασης κατά την εκκίνηση μειώνεται και το αυτοκίνητο είναι αισθητά πιο ευέλικτο. Η οικογένεια Audi A5 θα είναι στη χώρα μας, με τα πρώτα αυτοκίνητα να φτάνουν στους ιδιοκτήτες τους, μέσα στο Μάρτιο του 2025.

Audi Q5
Άφιξη: Μάρτιος 2025

Audi Q5 AUDI

Η τεχνολογία MHEV plus της Audi προσφέρει ελκυστικές λειτουργίες όπως μερική ηλεκτρική οδήγηση, ηλεκτρική αύξηση ισχύος και σημαντική αύξηση της απόδοσης και της άνεσης. Το ήπιο υβριδικό κινητήριο σύστημα στο νέο Audi Q5 (όπως και στο Α5) αποτελείται από τρία κύρια στοιχεία: τη νέα γεννήτρια μετάδοσης κίνησης (PTG) με συμπαγή σχεδιασμό και με ενσωματωμένα ηλεκτρονικά ισχύος και έναν μόνιμα διεγερμένο σύγχρονο κινητήρα (PSM), την μπαταρία 48 Volt και τη μίζα με εναλλάκτη ιμάντα (BAS).

Τα εξαρτήματα του συστήματος 48 Volt είναι υγρόψυκτα για την επίτευξη των καλύτερων συνθηκών λειτουργίας. Η αρχιτεκτονική του συστήματος MHEV plus μπορεί να ενσωματωθεί σε διάφορα μοντέλα με κίνηση εμπρός ή quattro, που βασίζονται στην Premium Platform Combustion (PPC). Η νέα τεχνολογία MHEV plus επιτρέπει αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία και μπορεί επίσης να υποστηρίξει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το σύστημα αυξάνει κατ’ αυτόν τον τρόπο την απόδοση και την ευελιξία, ενώ παράλληλα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων CO2.

BYD Sealion 7
Άφιξη: Φεβρουάριος 2025

BYD Sealion BYD

Το Sealion 7 σχεδιάστηκε στο στούντιο της BYD στη Σενζέν, υπό την επίβλεψη του Παγκόσμιου Διευθυντή Σχεδιασμού της εταιρείας, Βόλφγκανγκ Έγκερ. Με μήκος 4.830 mm και μεταξόνιο 2.930 mm, σε συνδυασμό με το εντελώς επίπεδο δάπεδο στο πίσω μέρος, εξασφαλίζει άνετους χώρους για πέντε ενήλικες επιβάτες. μεγάλη πανοραμική ηλιοροφή επιτρέπει άφθονο φυσικό φως στην καμπίνα, ενώ ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο σκιάδιο προσφέρει δροσιά και άνεση τις θερμότερες ημέρες.

Ο χώρος αποσκευών του Sealion 7 προσφέρει 520 λίτρα χωρητικότητας με τις πλάτων των πίσω καθισμάτων σε όρθια θέση, ενώ επιπλέον, υπάρχει και frunk 58 λίτρων. Το Sealion 7 διαθέτει στο κέντρο του ταμπλό οθόνη 15,6”, η οποία περιστρέφεται κατακόρυφα ή οριζόντια, αξιοποιώντας το πιο πρόσφατο λογισμικό της BYD με βελτιωμένη, φιλική διεπαφή. Το νέο μοντέλο της BYD είναι ήδη στη χώρα μας, σε εκδόσεις με μπαταρία 91,3 kWh, με απόδοση 313 και 532 ίππους, με τη μετάδοση της κίνησης να γίνεται στου πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς.

BYD Atto 2
Άφιξη: Φεβρουάριος 2025

BYD Atto 2 BYD

Η BYD συνεχίζει τη δυναμική της “εισβολή” στην ελληνική αγορά, φέρνοντας στο προσκήνιο ένα ακόμα SUV μοντέλο, αυτή τη φορά ανάμεσα στις βασικές εκδόσεις που μπορεί να εντοπίσει κανείς. Το μοντέλο που είναι ήδη διαθέσιμο στη χώρα μας με την εξαιρετική τιμή του να είναι από 22.734 ευρώ (με την επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 3”) έχει όλα τα χαρακτηριστικά που μπορεί να το κάνουν ελκυστικό σε όλους όσοι ψάχνουν να “μπουν” στην κουλτούρα της ηλεκτροκίνησης.

Όπως όλα τα μοντέλα της BYD, έτσι και το Atto 2, συνοδεύεται στάνταρ με πλήρη εγγύηση κατασκευαστή διάρκειας 6 ετών/150.000 χλμ., εγγύηση 8 ετών/200.000 χλμ. για τη μπαταρία, καθώς και εγγύηση 8 ετών/150.000 χλμ. για τον ηλεκτροκινητήρα. Το Atto 2 έχει κινητήρα απόδοσης 177 ίππων που του εξασφαλίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία χωρητικότητας 45,12 kWh προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία 312 χλμ. ενώ σε αστικές συνθήκες φτάνει τα 463 χλμ.

Citroen C4
ΆφιξηΦεβρουάριος 2025

Citroen e-C4 X CITROEN

Η 5η γενιά του C4 (και το νέο C4 X) φέρουν σημαντικές διαφοροποιήσεις στο σχεδιασμό της μάσκας, με λεπτά φώτα LED σε τρία επίπεδα και με το νέο-ρετρό λογότυπο της Citroen σε μεγάλο μέγεθος και περίοπτη θέση. Το C4 συνέχισε την ίδια σχεδιαστική αλλαγή και στα πίσω φώτα, που ενώνονται τώρα με μια μαύρη λωρίδα, αλλά όχι και το C4 X. Το εσωτερικό, σε μεγάλο βαθμό σχεδιαστικά απαράλλαχτο από την προηγούμενη γενιά, δίνει την απόλυτη έμφαση στην άνεση με πρώτο και βασικό εργαλείο τα καθίσματα Advanced Comfort Seats. Το υβριδικό C4 (όπως και το αντίστοιχο C4 X) προσφέρεται σε δύο εκδοχές, με τον βενζινοκινητήρα PureTech 1.2 Turbo σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα 28 ίππους και 55 Nm ροπής. Το βασικό αποδίδει 100 ίππους/ 205 Nm και η ισχυρότερη έκδοση 130 ίππους/ 230 Nm. Οι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις είναι δύο με 136 ίππους (50 kWh) και 156 ίππους (54 kWh) με αυτονομία έως και 414 χιλιόμετρα.

Citroen C5 Aircross
Άφιξη: Οκτώβριος 2025

Citroen C5 Aircross CITROEN

Το C5 Aircross Concept βασίζεται στην πλατφόρμα STLA Medium, ικανή να ενσωματώσει όλα τα συστήματα κίνησης για όλες τις περιπτώσεις χρήσης: θερμικό, υβριδικό ή ηλεκτρικό. Το C5 Aircross Concept αποτελεί ένα ισχυρό και χαρακτηριστικό όραμα του μελλοντικού SUV της Citroen. Παρουσιάζει ένα οικογενειακό σαλόνι που υπόσχεται ξεχωριστούς χώρους και μοναδική άνεση στο εσωτερικό του, αφού έχει σχεδιαστεί ως ένα πραγματικό καταφύγιο πάνω στους τροχούς με επίκεντρο τις ανάγκες μιας οικογένειας.

Η σχεδίασή του είναι πρωτότυπη και επιβλητική. Σε μια αγορά SUV που δεν είναι ιδιαίτερα αεροδυναμική, χρησιμοποιεί μια σειρά από αρχιτεκτονικά και στιλιστικά τεχνάσματα για να ενισχύσει την αποτελεσματικότητά του. Αναμένεται να το δούμε με όλη τη γκάμα των κινητήρων που “συνοδεύουν” τις αντίστοιχες εκδόσεις του C3 Aircross, με επιπλέον το PHEV σύνολο με την απόδοση των 225 ίππων που θα τοποθετείται στην κορυφή των διαθέσιμων εκδόσεων υπό το πρίσμα της απόδοσης.

Cupra Raval
Άφιξη: 2ο εξάμηνο 2025

Cupra UrbanRebel CUPRA

Είναι το μοντέλο της Cupra που θα έρθει να τοποθετηθεί στη βάση των επιλογών που προσφέρει η Ισπανική μάρκα, μια και θα είναι το μικρότερο μοντέλο της. Η δυναμική του σχεδίαση είναι αυτή που θα το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό ακόμα και μέσα στους “κόλπους” του Ομίλου VW, κάτι που ήδη ισχύει και με τις υπόλοιπες εκδόσεις των μοντέλων της Cupra. Προφανώς και θα έχει πολλά κοινό τεχνικά στοιχεία με το VW ID.2, αυξάνοντας έτσι τις επιλογές ηλεκτρικών supermini στην αγορά. Για την κίνησή του, το Raval θα διαθέτει ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 230 ίππων, με την αυτονομία του να διαμορφώνεται σε περίπου 450 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Ιδιαίτερα σημαντικό είναι το γεγονός πως το Raval θα έχει δυνατότητα ταχυφόρτισης που θα επιτρέπει την πλήρωση της μπαταρίας με ηλεκτρική ενέργεια, έως το 80% της χωρητικότητάς της σε χρόνο κοντά στα 20 λεπτά της ώρας.

Dacia Bigster
Άφιξη: Απρίλιος 2025

Dacia Bigster DACIA

Με την παραγγελιοληψία να έχει ξεκινήσει από τα τέλη του Ιανουαρίου, το νέο SUV της Dacia αναμένεται να κάνει ντεμπούτο στη χώρα μας, στις αρχές της Άνοιξης. Το ολοκαίνουργιο μοντέλο της Dacia αναβαθμίζει συνολικά την αξία της κατηγορίας, κάνοντάς την πιο προσιτή στο ευρύτερο κοινό. Με κινητήρες Hybrid, κεντρική οθόνη 10,1″, ψηφιακό πίνακα οργάνων και ηλεκτρική πόρτα χώρου αποσκευών. Με πραγματική ικανότητα εκτός δρόμου και σύστημα 4×4 για τους πιο απαιτητικούς πελάτες που θέλουν να εξερευνούν και μετά το τέλος της ασφάλτου, το νέο Bigster, είναι η απόδειξη πως η Dacia παραμένει πιστή στις αξίες της, προσφέροντας την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής στην κατηγορία C-SUV. Το νέο κινητήριο σύνολο Hybrid 155, με 155 ίππους και 170 Nm ροπής προσφέρει ισχύ και ευελιξία για καθημερινή οδήγηση. Η Dacia έχει μεγαλεπήβολα σχέδια, και αυτό αποδεικνύεται με το νέο 5θέσιο υβριδικό SUV της, το οποίο με το μοντέρνο και εντυπωσιακό design του αναδεικνύει την τόλμη της Γαλλικής εταιρείας.

DS No 8
Άφιξη: Νοέμβριος 2025

DS No8 DS AUTOMOBILES

Το DS N°8 είναι ένα μοντέλο που επικεντρώνεται στην αναζήτηση αποδοτικότητας μέσω της αεροδυναμικής. Αυτή η αναζήτηση για αποτελεσματικότητα ενέπνευσε σαφώς το σχεδιασμό του με ευθείες και κωνικές γραμμές. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας CD είναι μόλις 0,24 και το CdA του 0,64, αμφότερα από τα καλύτερα στην κατηγορία του. Βασισμένο σε γενναιόδωρο μεταξόνιο 2,90 μ και απόσταση από το έδαφος στα 15,5 εκατοστά, το DS N°8 βελτιστοποιεί τη ροή του αέρα γύρω του, στοιχείο που συμβάλλει αποφασιστικά στην εμφάνιση της εκπληκτικής αυτονομίας που φτάνει έως και τα 750 χλμ με μια φόρτιση. Η νέα ναυαρχίδα της DS, χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis και η μπαταρία που μπορεί να φιλοξενήσει είναι έως και 97,2 kWh. Το DS N°8 θα είναι διαθέσιμο με τρία ηλεκτρικά σύνολα με ισχύ 230, 245 και 350 ίππων, ενώ στην τελευταία εκδοχή θα υπάρχουν δύο κινητήρες -ένας ανά άξονα- για τετρακίνηση.

Fiat Grande Panda
Άφιξη: Μάιος 2025

Fiat Grande Panda FIAT

Το Grande Panda σηματοδοτεί τη δυναμική επιστροφή της FIAT στο B-Segment, όπου έχει γράψει ιστορία με πάνω από 23 εκατομμύρια πωλήσεις στην Ευρώπη. Ικανό να υποστηρίξει ιδανικά την καθημερινότητα μιας μικρής οικογένειας, το Grande Panda είναι το πρώτο Fiat που βασίζεται στην “Smart Car Platform” της Stellantis. Με μήκος 3,99 m, πλάτος 1,76 και ύψος 1,57, το Grande Panda έχει compact διαστάσεις για τα δεδομένα του B-Segment μα ταυτόχρονα είναι από τα πιο ευρύχωρα μοντέλα της κατηγορίας.

Το νέο μοντέλο θα διατίθεται σε αμιγώς ηλεκτρική και υβριδική έκδοση, αμφότερες με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Η πρώτη κινείται από σύστημα με μπαταρία 44 kWh και ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει 113 ίππους, όπου θα εμφανίζει αυτονομία 320 χιλιομέτρων με μια φόρτιση. Η τελική ταχύτητα είναι ηλεκτρονικά περιορισμένη στα 132 χλμ./ώρα, ενώ η ταχυφόρτιση από το 20 έως το 80% της μπαταρία γίνεται σε μόλις 27 λεπτά της ώρας. Η υβριδική διαθέτει σύστημα κίνησης με 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης ισχύος 100 ίππων και έναν ηλεκτρικό.

Ford Puma Gen-E
Άφιξη: Μάρτιος 2025

Ford Puma Gen-E FORD

Το νέο Puma Gen-E μεταφέρει στην ηλεκτρική εποχή το πολυαγαπημένο αλλά και δημοφιλέστερο σε πωλήσεις SUV μοντέλο της Ford στην Ευρώπη. Το ηλεκτρικό Puma Gen-E δίνει μια νέα διάσταση στην έννοια της οδηγικής απόλαυσης και εξελίσσει ακόμα περισσότερο την χαρακτηριστική εξωτερική σχεδίαση του Puma. Την κίνηση του Puma προσφέρει ένας ολοκαίνουργιος ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος εξασφαλίζει επίσης εντυπωσιακή αποδοτικότητα που ανέρχεται σε μόλις 13,1 kWh/100 km.

Το νέο Puma Gen-E μπορεί να διανύσει έως και 376 χιλιόμετρα με μια πλήρη φόρτιση της μπαταρίας του, έτσι ώστε τα μακρινά ταξίδια να είναι εφικτά. Στην πόλη, η αυτονομία φτάνει τα 523 χιλιόμετρα, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα χρειαστεί επαναφόρτιση για αρκετές ημέρες στο πλαίσιο των αστικών μετακινήσεων. Με τη χρήση ταχυφορτιστή, η φόρτιση από το 10% στο 80% διαρκεί περίπου 23 λεπτά. Η επιτάχυνση του μοντέλου από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα γίνεται σε 8,0 δευτερόλεπτα.

Ford Capri
Άφιξη: Φεβρουάριος 2025

Ford Capri FORD

Το ολοκαίνουργιο Ford Capri διακρίνεται για τα κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας, την πολυτέλεια, τον πλούσιο εξοπλισμό, τις κορυφαίες τεχνολογίες υποβοήθησης οδηγού και τις προηγμένες δυνατότητες που εξασφαλίζει στους πελάτες στους τομείς της φόρτισης και της αυτονομίας. Tο νέο Ford Capri (προφέρεται “Καπρί”) είναι άμεσα διαθέσιμο για παραγγελία στην Ελλάδα σε εκδόσεις με Extended Range μπαταρία, είτε με κίνηση στους πίσω τροχούς, είτε με τετρακίνηση. Η πισωκίνητη έκδοση του ολοκαίνουργιου Ford Capri αποδίδει μέγιστη ισχύ 286 ίππων και ροπή 545 Nm, ενώ στην τετρακίνητη οι αντίστοιχες τιμές είναι 340 ίπποι και 679 Nm. Κορυφαίες είναι και οι επιδόσεις, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα και την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 6,4” για το RWD και 5,3” για το AWD. Διαθέσιμο άμεσα για παραγγελία στην Ελλάδα, σε δύο εκδόσεις υψηλών προδιαγραφών σε σχέση με το επίπεδο εξοπλισμού, τις Capri Style και Capri Premium.

Hyundai Inster
Άφιξη: Μάρτιος 2025

Hyundai Inster HYUNDAI

Η τολμηρή σχεδίαση του Inster συνδυάζει μια φουτουριστική, καινοτόμο σχεδίαση με ένα ευρύχωρο εσωτερικό σε ένα μικρής κατηγορίας αμάξωμα. Με τις διαστάσεις του, το Inster τοποθετείται ακριβώς ανάμεσα στα παραδοσιακά αυτοκίνητα πόλης της κατηγορίας Α και τα μεγαλύτερα μοντέλα της κατηγορίας Β προσφέροντας την ευελιξία και την ευκολία χρήσης που περιμένουν οι αγοραστές με ενισχυμένη πρακτικότητα και ευελιξία χάρη στο πιο ευρύχωρο εσωτερικό και τη βελτιωμένη χωρητικότητα αποσκευών.

Το Inster εξοπλισμένο με μπαταρία 42 kWh στη βασική του έκδοση (διατίθεται και με μπαταρία 49 kWh) κινείται με τη βοήθεια ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 97 και 115 ίππους αντίστοιχα. Με κορυφαία αυτονομία 370 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, το Inster επαναπροσδιορίζει τος δυνατότητες ενός μικρού ηλεκτρικού οχήματος. Όταν χρησιμοποιείται σταθμός φόρτισης DC, το Inster μπορεί να φορτίσει από το 10% έως το 80% της μπαταρίας του, σε περίπου 30 λεπτά της ώρας. Μια ξεχωριστή έκδοση με πιο περιπετειώδη εμφάνιση και την ονομασία Inster Cross είναι επίσης διαθέσιμη.

Kia EV3
Άφιξη: Μάρτιος 2025

KIA EV3 KIA

Το τρίτο μέλος της οικογένειας των ηλεκτρικών της Kia μετά τα EV6 και EV9, είναι το νέο EV3, που ισορροπεί στα άνω σύνορα των B-SUV, επιτυγχάνει αυτονομία μέχρι και 605 χιλιομέτρων και κοστίζει στη χώρα μας -με την κρατική επιδότηση- από 28.990 ευρώ. Η αυτονομία του Kia EV3 δεν είναι η μόνη που το ανεβάζει στα υπέρτατα όρια των B-SUV. Είναι και το μεταξόνιο των 2,680 μέτρων, που είναι ακριβώς το ίδιο με του Sportage -για να έχετε μια τάξη μεγέθους- ανάμεσα στα 4,3 μέτρα του μήκους. Το μεταξόνιο και η άρτια αξιοποίηση χώρων εξασφαλίζουν σπουδαίους χώρους για τους επιβάτες και επίσης 460 λίτρα για τις αποσκευές. Επιπλέον, τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 204 ίππων και ροπής 283 Nm του EV3, τροφοδοτεί είτε μία μπαταρία χωρητικότητα 58,3 kWh (Standard Range), είτε μία μεγαλύτερη που φτάνει τις 81,4 kWh (Long Range). αυτονομία σε μεικτές συνθήκες φτάνει τα 436 και 605 χιλιόμετρα αντίστοιχα, που επίσης είναι σπουδαίες τιμές.

Mazda CX-80
Άφιξη: Οκτώβριος 2025

Mazda CX-80 MAZDA

Το νέο CX-80 είναι το πιο ευρύχωρο SUV αυτοκίνητο στην Ευρωπαϊκή γκάμα της Mazda και θα γίνει η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας. Σε αυτήν την τελευταία εξέλιξη της μοναδικής σχεδιαστικής προσέγγισης Kodo της Mazda, οι σχεδιαστές έχουν επικεντρωθεί στην κομψότητα και την καθαρότητα μιας μινιμαλιστικής ιαπωνικής αισθητικής, για χάρη της οποίας αφαιρούνται όλα τα περιττά στοιχεία. Το νέο CX-80, αρχικά, είναι διαθέσιμο με δύο επιλογές μετάδοσης κίνησης: το e-Skyactiv PHEV και η εξαιρετικά αποδοτική, εξακύλινδρη σε σειρά diesel μονάδα e-Skyactiv D, που διαθέτει το ήπιο υβριδικό σύστημα M Hybrid Boost 48V της Mazda. Το e-Skyactiv PHEV έχει συνδυαστική απόδοση 327 ίππους και 500 Nm ροπής. Επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, έχει τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα και προσφέρει 60 χλμ. αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση. Το e-Skyactiv D αποδίδει 254 ίππους επιταχύνοντας από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα και εμφανίζει μέγιστη ταχύτητα 219 χλμ./ώρα.

Mercedes-Benz CLA
Άφιξη: Άνοιξη 2025

Mercedes-Benz Concept CLA Class MERCEDES

Η νέα CLA δεν είναι απλώς η εν λευκώ ανασχεδιασμένη τρίτη γενιά του γερμανικού sports-sedanαλλά και ένα αυτοκίνητο που ανοίγει νέους τεχνολογικούς ορίζοντες για τη Mercedes στην ηλεκτροκίνηση. Παρότι θα διαθέτει και ήπια υβριδική έκδοση 48V με τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης, οι μεγάλες καινοτομίες της θα βρίσκονται στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Συγκεκριμένα, η αρχιτεκτονική των 800θα επιτρέπει τη φόρτισή της για 300 χιλιόμετρα μέσα σε 10 λεπτά, ενώ η νέα γενιά μπαταριών υψηλής ενεργειακής πυκνότητας θα της χαρίζουν αυτονομία που θα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα. Ειδικά στην έκδοση AMG, δε, η νέα CLA θα έχει εκρηκτικές επιδόσεις. Αντίστοιχα, το ταμπλό της στο εσωτερικό θα καλύπτεται με μια τεράστια επιφάνεια αντίστοιχα της hyperscreen με τρεις ψηφιακές οθόνες σε όλο το πλάτος. Η πρεμιέρα της νέας Mercedes CLA είναι προγραμματισμένη για τις 13 Μαρτίου 2025, και θα ακολουθήσει σταδιακά η διάθεσή της στην ευρωπαϊκή αγορά.

Mini Aceman
Διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά

MINI Aceman JCW MINI

Το νέο συμπαγές αμιγώς ηλεκτρικό SUV της Mini κλείνει το κενό μεταξύ του Cooper και του Countryman, καθώς με μήκος 4,07 μέτρων βρίσκεται στα κάτω όρια των B-SUV προκειμένου να προσφέρει περισσότερη ευελιξία και άνεση στην πόλη από το Countryman, αλλά με μεγαλύτερους χώρους σε σχέση με το κλασικό Mini. Το Aceman ακολουθεί τη νέα αισθητική της Mini με ορισμένα δικά του χαρακτηριστικά – όπως τα πολυγωνικά φωτιστικά σώματα. Όμως, στο εσωτερικό του συναντάμε την χαρακτηριστική στρογγυλή οθόνη OLED διαμέτρου 240 mm, με το λογισμικό MINI Operating System 9 και εξελιγμένες λειτουργίες φωνητικών εντολών. 

Υιοθετώντας τα συστήματα ηλεκτροκίνησης του αντίστοιχου Cooper, έχει δύο εκδόσεις, με 184 και 218 ίππους. Η πρώτη αποδίδει 290 Nm ροπής και παίρνει την ενέργειά της από μπαταρία 40,7 kWh, συνολικής αυτονομίας 310 kmΗ δεύτερη ανεβάζει τη ροπή στα 330 Nm και η μεγαλύτερη μπαταρία των 54,2 kWh χαρίζει αυτονομία 406 kmΣτην κορυφή της γκάμας, η δεύτερη επιλογή θα έχει σπορ προσθήκες στην έκδοση JCW.

MG Cyberster
Διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά

MG Cyberster MG

Το πιο εντυπωσιακό όλων των σύγχρονων MG φέρει την αύρα των roadsters του ένδοξου παρελθόντος, από τον καιρό που η εταιρεία ήταν αγγλική. Ο συνεχιστής της ιστορίας αυτής, παρότι η εταιρεία ανήκει πλέον στην κινεζική SAIC, είναι ένα άκρως εντυπωσιακό -και προσιτό, τηρουμένων των αναλογιών- roadster της εποχής μας. Στη χώρα μας έχει ήδη έρθει η κορυφαία του έκδοση, τετρακίνητη χάρη στα δύο ηλεκτρικά της μοτέρ, που αποδίδει 510 ίππους και 725 Nm (!) ροπής και κοστίζει 68.000 ευρώ με την κρατική επιδότηση. Αργότερα φέτος περιμένουμε την πισωκίνηση έκδοση που αποδίδει 340 hp. 

Η πρώτη, πάντως, φέρνει την επιτάχυνση 0-100 km/h σε μόλις 3,2 δευτ. (παρά το βάρος των 1.910 κιλών) ενώ η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 200 km/h – και για το λόγο αυτό είναι εξοπλισμένη με φρένα της Brembo. Το διθέσιο MG Cyberster είναι πολύ μεγαλύτερο από το τόσο δημοφιλές στη χώρα μας MG TF, αν το θυμάστε, καθώς το μήκος του φτάνει τα 4,54 μέτρα και το μεταξόνιο τα 2,69 μ. Η μπαταρία των 77 kWh του χαρίσει, κατά WLTP, αυτονομία 443 km, που μπορεί να φτάσει ακόμα και στα 550 km στην πόλη. Στο ταμπλό του, τέλος, διαθέτει τρεις οθόνες με μεγαλύτερη εκείνη των 10,25’’ στο κέντρο για το infotainment.

Opel Frontera
Άφιξη: Μάρτιος 2025

Opel Frontera OPEL

H Opel έχει ήδη παρουσιάσει το συμπαγές SUV που αναβιώνει το όνομα Frontera, όμως τις αναλυτικές του προδιαγραφές θα τις διαπιστώσουμε με το λανσάρισμά του στη χώρα μας μέσα στις προσεχείς εβδομάδες. Από τις εικόνες του βλέπουμε ότι το Frontera υιοθετεί την τρέχουσα αισθητική της Opel αλλά το βασικό κριτήριο του σχεδιασμού είναι οι χώροι και η πρακτικότητα του εσωτερικού. Εκεί συναντάμε και το ψηφιακό cockpit της Opel, Pure Panel, με τις δύο οθόνες 10 ιντσών, ενώ πίσω από τους επιβάτες διατίθενται 460 λίτρα για τις αποσκευές – μέχρι 1.600 lt με την πτώση των πίσω καθισμάτων. Τo Frontera θα είναι διαθέσιμο είτε ως αμιγώς ηλεκτρικό είτε με ήπια υβριδικά σύνολα 48V. Η αρχιτεκτονική και τα συστήματα ηλεκτροκίνησης θα είναι φυσικά της Stellantis, αλλά αναμένουμε τις πληροφορίες από την Opel για να διαπιστώσουμε αν θα έχουν αλλαγές σε σχέση με τα B-SUV των υπόλοιπων εταιρειών του ομίλου.

Opel Grandland
Διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά

Opel Grandland OPEL

Το -καθιερωμένο στη χώρα μας- γερμανικό οικογενειακό C-SUV των 4,65 μέτρων πέρασε φέτος στην καινούρια του γενιά, η οποία υιοθετεί την αρχιτεκτονική STLA Medium της Stellantis, και διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά με μια πλούσια γκάμα υβριδικών, plug-in υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων. Η βασική, υβριδική, χρησιμοποεί τον κινητήρα βενζίνης 1.2 PureTech των 136 ίππων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ 28 ίππων και 55 Nm και μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 0,9 kWh – η οποία φορτίζει από την πέδηση και μειώνει την κατανάλωση είτε με αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση για μικρές αποστάσεις είτε ενισχύοντας το θερμικό μοτέρ στις χαμηλές στροφές.

Η Plug-in Hybrid έκδοση (PHEV) διαθέτει κινητήρα βενζίνης 1.6 με 150 hpηλεκτροκινητήρα 125 hp και μπαταρία 21 kWh, με αποτέλεσμα η συνδυαστική ισχύς να φτάνει τους 195 hpΗ ηλεκτρική αυτονομία του Grandland PHEV φτάνει τα 85 kmΟι αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις, τέλος, είναι τρεις: 214 ίππων με μπαταρία 77 kWh, 232 ίππων με μπαταρία 103 kWh (αυτονομίας έως και 700 km) και 320 ίππων (τετρακίνητη, με ένα ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα) και μπαταρία 77 kWh. Στις βασικές του εκδόσεις, το υβριδικό Grandland ξεκινά από 33.900 ευρώ, το Plug-in υβριδικό από 47.000 ευρώ και το ηλεκτρικό από 39.900 ευρώ (με την κρατική επιδότηση).

Peugeot 5008
Διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά

Peugeot e-5008 PEUGEOT

Η νέα γενιά του μεγάλου, οικογενειακού, 7θέσιου SUV των Γάλλων βρίσκεται ήδη στη χώρα μας με τη νέα σχεδιαστική εξέλιξη της Peugeot και σε υβριδικές, plug-in υβριδικές και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις που βασίζονται στην προηγμένη πλατφόρμα STLA Medium της Stellantis. Στο εσωτερικό του το νέο 5008 προσεγγίζει τα premium δεδομένα, καθώς στο Panoramic i-Cockpit μεσουρανεί η εντυπωσιακή οθόνη 21 ιντσών, ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 748 λίτρα στην 5θέσια διάταξη και 259 lt στην 7θέσιαΕπίσης, το επταθέσιο γαλλικό SUV προσφέρει κορυφαίο εξιπλοσμό στις δύο του εκδόσεις, Allure και GT.

Στη βάση των κινητήρων συνόλων του 5008 είναι η υβριδική έκδοση 1.2 βενζίνης των 136 ίππων μαζί με ηλεκτροκινητήρα 28 hp και 55 Nm ροπής και μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9kWh που εξασφαλίζει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για μικρές αποστάσειςΗ Plug-in Hybrid έκδοση (PHEV) με το υβριδικό σύστημα 2ης γενιάς διαθέτει τον βενζινοκινητήρα 1.6 Turbo 150 ίππων μαζί με ηλεκτρικό μοτέρ 125 hp (που συνδυαστικά αποδίδουν 195 hp), ενώ η μπαταρία των 21 kWh προσφέρει έωας και 82 km αυτονομίας. Τέλος, το ηλεκτρικό E-5008διατίθεται σε εκδόσεις 214 ίππων / 77 kWh, είτε 232 ίππων / 103 kWh (με αυτονομία 668 km) είτε στην κορυφαία 320 ίππων με μπαταρία 77 kWh.

Renault 4 E-Tech
ΆφιξηΆνοιξη 2025

Renault 4 E-Tech RENAULT

Ο σύγχρονος μετασχηματισμός του θρυλικού Renault 4 το έχει μετατρέψει σε ένα αμιγώς ηλεκτρικό και άκρως πρακτικό B-SUV μήκους 4,14 μέτρων – ως την Crossover παραλλαγή του νέου R5, με το οποίο μοιράζεται την πλατφόρμα και τα συστήματα ηλεκτροκίνησης. Τα τελευταία είναι δύο: η βασική έκδοση αποδίδει 120 ίππους και 225 Nm ροπής και η ισχυρότερη 150 hp και 245 Nm. Παράλληλα, για να κρατηθεί χαμηλά το βάρος και η κατανάλωση η χωρητικότητα των μπαταριών δεν ξεπερνά τις 40 kWh είτε 52 kWh, όμως παρόλα αυτά οι δύο αντίστοιχες επιλογές προσφέρουν 300 και 400 km αυτονομίας αντίστοιχα με κάθε πλήρη φόρτιση. 

Στο εσωτερικό του Renault 4 E-Tech, η γαλλική εταιρεία υπόσχεται αρκετό χώρο για τους πίσω επιβάτες και επίσης 420 λίτρα στο χώρο αποσκευών, μαζί με πολλαπλές λύσεις πρακτικότητας. Επιπλέον, το γαλλικό B-SUV δεν θα φοβάται το χώμα χάρη στα 18 εκατοστά του ύψους από το έδαφος και το προηγμένο σύστημα Extended Grip, ενώ το συνδυασμό οδικής συμπεριφοράς / άνεσης στο δρόμο εξασφαλίζουν οι πολλαπλοί σύνδεσμοι της πίσω ανάρτησης.

Renault 5 E-Tech
Άφιξη: Μάρτιος 2025

Renault 5 RENAULT

Η αναβίωση του θρυλικού Renault 5 των δεκαετιών του 1970-’80 άξιζε την αναμονή, αν κρίνουμε από τη νέα του γενιά που παρουσιάστηκε πέρσι το Φθινόπωρο και από τον άλλο μήνα θα έρθει και στην Ελλάδα. Το νεο-ρετρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης των Γάλλων, πάνω στην πλατφόρμα AmpR Small, καταφέρνει υπέροχα να διατηρεί την αισθητική του σύνδεση με το παρελθόν, σε ένα σύγχρονο αμάξωμα 3,92 μέτρων που το τοποθετεί ανάμεσα στα βενζινοκίνητα Twingo και Clio. Το μονιμαλιστικό του εσωτερικό διαθέτει κεντρική ψηφιακή οθόνη αφής 10 ιντσών (με το λογισμικό της Google) και ψηφιακό πίνακα οργάνων 7’’ ή 10’’, προσφέροντας 128 επιλογές εξατομίκευσης και χρωμάτων – ενώ πίσω από τους τέσσερις επιβάτες καλό για τα δεδομένα κρίνεται ο χώρος αποσκευών των 326 λίτρων. Σχετικά με τα συστήματα ηλεκτροκίνησης, ένας νέος, συμπαγής κινητήρας αποδίδει -αναλόγως της έκδοσης- 95 ίππους και 215 Nm ροπής, είτε 123 hp / 225 Nm είτε 150 hp / 245 Nm. Η τελική ταχύτητα θα περιορίζεται στα 150 km/σε όλες τις εκδόσεις. Με μπαταρίες 40 ή 52 kWh, τέλος, η αυτονομία θα ξεπερνά τα 300 και 400 χιλιόμετρα αντίστοιχα.

Skoda Elroq
Άφιξη: Απρίλιος 2025

Skoda Elroq SKODA

Το πρώτο ηλεκτρικό της Skoda στην κατηγορία των συμπαγών SUV παρουσιάστηκε ήδη στην ελληνική αγορά και η διάθεσή του θα ξεκινήσει μέσα στο προσεχές δίμηνο, με τιμές που ξεκινούν από 34.500 ευρώ (24.153 ευρώ με το όφελος του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, συμπεριλαμβανομένης της απόσυρσης). Ως το πρώτο Skoda που υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Modern Solid στην εξωτερική του σχεδίαση, το Elroq είναι ιδιαίτερα εκλεπτυσμένο αισθητικά. Το συμπαγές του μέγεθος (4,488 μέτρα μήκος) το καθιστά ευέλικτο για την καθημερινότητα στην πόλη, με μικρό κύκλο στροφής, ενώ υπόσχεται ευρυχωρία για πέντε επιβάτες και επίσης το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία του, 470 λίτρων (έως 1.580 λίτρα με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα). 

Παράλληλα, το μινιμαλιστικό εσωτερικό έχει στάνταρ ψηφιακή οθόνη 13 ιντσών, βιώσιμα υλικά και νέα Simply Clever χαρακτηριστικά, όπως έξυπνες θήκες που προσφέρουν χωρητικότητα 48 λίτρων. Οι ηλεκτροκινητήρες του αποδίδουν από 170 έως 286 ίππους και η μπαταρία του εξασφαλίζει αυτονομία άνω των 560 km. Θα διατίθεται στις εκδόσεις Elroq 50, Elroq 60 και Elroq 85 με κίνηση στους πίσω τροχούς, με 170, 204 είτε 286 ίππoυς και μπαταρίες 55 kWh, 63 kWh είτε 82 kWh αντίστοιχα.

Skoda Superb
Διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά

Skoda Superb SKODA

Το μεγάλο, οικογενειακό της Mlada Boleslav πέρασε στην 4η γενιά του, διατηρώντας τις δύο διαφορετικές του εκδόσεις (Liftback / Combi) αλλά αποκτώντας φρέσκια αισθητική στο αμάξωμα των 4,91 μέτρων (με μεταξόνιο 2,84 μ.) που εξασφαλίζει 645 λίτρα για τις αποσκευές στην έκδοση Liftback. Στο εκλεπτυσμένο εσωτερικό ξεχωρίζουν τα υλικά και η έγχρωμη οθόνη αφής 13 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 10’’, που συνοδεύονται από φυσικούς διακόπτες. Επίσης, το Superb για πρώτη φορά εξοπλίζεται με head up display. 

Στα μηχανικά του μέρη, το τσεχικό οικογενειακό προσφέρεται σε δύο εκδόσεις ισχύος 150 ίππων βενζίνης ή diesel (με ροπή 250 είτε 360 Nm αντίστοιχαμε αυτοματο κιβώτιο DSG διπλού συμπλέκτη και επτά σχέσεων. Η έκδοση βενζίνης έχει τον τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 TSI με ήπια υβριδική υποβοήθηση (mHEV), ενώ ο diesel τον 2.TDI. Το νέο Skoda Superb ξεκινά στη χώρα μας από τα 45.500 ευρώ στην βενζινοκίνητη έκδοση και τα 51.500 ευρώ στην πετρελαιοκίνητη.

Subaru Forester
Άφιξη: Άνοιξη 2025

Subaru Forester SUBARU

Αισθητικά φρεσκαρισμένο, το ιαπωνικό τετρακίνητο SUV πέρασε στγην 6η του γενιά την οποία περιμένουμε μέσα στο επόμενο τρίμηνο στη χώρα μας. Με μήκος 4,67 μέτρα είναι μια καθιερωμένη, εγνωσμένης αξίας εναλλακτική πρόταση στα οικογενειακά C-SUV, πάντα με τις γνωστές του εκτός δρόμου εξαιρετικές δυνατότητες χάρη στο ύψος 22 cm από το έδαφος και στη μόνιμή του τετρακίνηση. Πέραν των σχεδιαστικών παρεμβάσεων, η αρχιτεκτονική Subaru Global Platform (SGP) χαρίζει στο νέο Forester βελτιωμένη κατά 10% στρεπτική ακαμψία.

Το εσωτερικό του είναι εξοπλισμένο με νέο σύστημα infotainment στην ψηφιακή οθόνη των 11,6 ιντσών, με συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, ενώ μια μικρή ψηφιακή οθόνη έχει τοποθετηθεί ανάμεσα στα όργανα. Πίσω από τους επιβάτες, ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 508 lt, που γίνονται 1.720 lt με την πτώση των πίσω καθισμάτων. Το υβριδικό κινητήριο σύνολο του Forester έχει στον πυρήνα του τον τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 2.0 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα μικρό ηλεκτροκινητήρα που παίρνει την ενέργειά του από μπαταρία χωρητικότητας 0,57 kWh. Το σύνολο αποδίδει 136 άλογα και 182 Nm ροπή, συνδυαζόμενο με το αυτόματο (CVT) κιβώτιο ταχυτήτω, με μέση (εργοστασιακή) κατανάλωση 8,1 lt/100km.

Suzuki E-Vitara
ΆφιξηΚαλοκαίρι 2025

Suzuki e-Vitara SUZUKI

Το αυτοκίνητο που βάζει τη Suzuki στο “χορό” της ηλεκτροκίνησης, τουλάχιστον στην ήπειρό μας, είναι η EV εκδοχή του δημοφιλέστατου στη χώρα μας Vitara. Το E-Vitara, που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Toyota, έχει μεγαλώσει (κατά 10 cm σε μήκος και 20 cm σε μεταξόνιοσε σχέση με το γνωστό μας υβριδικό, καθώς φτάνει τα 4,275 μέτρα μήκους. Έτσι, χάρη και στο μεγαλύτερο πλάτος και ύψος, προσφέρει περισσότερο χώρο για επιβάτες και αποσκευές. Πέραν του σχεδιασμού του, που αντλεί την έμπνευσή του από το πρωτότυπο Suzuki eVX, το εσωτερικό του E-Vitara διαθέτει δύο ψηφιακές οθόνες (για τα πολυμέσα και τον πίνακα οργάνων) μαζί με φυσικούς διακόπτες και “αιωρούμενη” κεντρική κονσόλα. 

Από πλευράς ηλεκτροκίνησης, το ηλεκτρικό Vitara βασίζεται στη νέα αρχιτεκτονική «Heartect-e» και φιλοξενεί στις τρεις εκδόσεις του μπαταρίες 49 kWh είτε 61 kWh. Η πρώτη συνδυάζεται με τον ηλεκτροκινητήρα 144 ίππων και 189 Nm ροπής, ενώ οι δύο επόμενες αποδίδουν 174 hp και 184 hp αντίστοιχα – η δεύτερη με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, που επιτυγχάνουν την τετρακίνηση AllGrip. Μαζί με το ύψος των 18 cm από το έδαφος, το E-Vitara διατηρεί τις εκτός δρόμου αρετές του.

Toyota Land Cruiser
Άφιξη: Άνοιξη 2025

Toyota Land Cruiser TOYOTA

Η νέα γενιά του εμβληματικού ιαπωνικού off-roader έρχεται στη χώρα μας αρχικά στην πετρελαιοκίνητη έκδοση των 204 hp και έπειτα σε (επίσης diesel) ήπια υβριδική 48V. Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV, μήκους 4,92 μέτρων, το οποίο όμως τώρα βασίζεται στην πιο προηγμένη πλατφόρμα GA-F που του χαρίζει 50% βελτιωμένη ακαμψία. Μέσα από το καλοσχεδιασμένο, νεο-ρετρό αμάξωμά του το εξαιρετικά ποιοτικό εσωτερικό δεν κυριαρχείται από τις δύο ψηφιακές οθόνες, όσο από τους διάφορους επιλογείς της τετρακίνησης: του συστήματος Multi-Terrain Select, του κλειδώματος του διαφορικού και του επιλογέα μετάδοσης για το σύστημα 4×4 (H4F, H4L και L4L). Που σημαίνει ότι το νέο Land Cruiser παραμένει ταγμένο στη διαχρονική off-road ικανότητά του. Αρχικά το ιαπωνικό 4×4 θα διατίθεται με έναν turbo diesel κινητήρα 2,8 λίτρων και 204 ίππων (με αυτόματο κιβώτιο Direct Shift 8 ταχυτήτων) ενώ αργότερα θα προστεθεί και ένας (αδιευκρίνιστος, προς το παρόν) πετρελαιοκινητήρας με mild hybrid σύστημα 48V.

Volkswagen ID.2
Άφιξη: Μέσα στο 2025

Volkswagen ID.2all Concept VOLKSWAGEN

Η Volkswagen ετοιμάζει τη δική της ολομέτωπη “επίθεσή” στα ηλεκτρικά πόλης των 25.000 ευρώ με το πολυαναμενόμενο ID.2, που θα τη βάλει μέσα σε μια κατηγορία που γνωρίζει τεράστια άνθιση στην Ευρώπη. Όπως έκανε και η Renault με τα R5 / R4, δε, έτσι και το ID.2 θα αποκτήσει μέσα στην τρέχουσα χρονιά και την Crossover έκδοσή του, με την ονομασία ID.2X. Βασισμένο στην πλατφόρμα MEB Entry, η εταιρεία του Βόλφσμπουργκ θα προσδώσει στο ID.2 πολύ καλύτερη ενεργειακή αποδοτικότητα και αυτονομία σε σχέση με το τρέχον ID.3 σε ένα αμάξωμα με ολοκαίνουριο σχεδιασμό της φιλοσοφίας «premium-not-posh». Το ID.2 και το ID.2X αναμένεται να διατίθεται με μπαταρίες χωρητικότητας 38kWh είτε 58kWh. Η δεύτερη θα προσφέρει αυτονομία που θα φτάνει έως και τα 450 km με κάθε πλήρη φόρτιση – η οποία θα φτάνει σε ισχύ έως και 125 kW σε ταχυφορτιστή, γεμίζοντας σε ποσοστό 10-80% σε λιγότερο από 30 λεπτά. Περισσότερες πληροφορίες θα προκύψουν καθώς πλησιάζουμε στο λανσάρισμα του γερμανικού ηλεκτρικού citycar.

Volkswagen Tayron
Άφιξη: Άνοιξη 2025

Volkswagen Tayron VOLKSWAGEN

Το οικογενειακό SUV της Volkswagen, με μήκος 4,77 μέτρων, τοποθετείται πάνω από το Tiguan και κάτω από το Touareg με προαιρετική επιλογή 7θέσιας διαμόρφωσης, και αναμένεται τους προσεχείς μήνες σε ήπια υβριδικές ή Plug-in υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και πετρελαίου – που ξεκινούν στη Γερμανία από τα περίπου 45,5 χιλιάδες ευρώ. Υιοθετώντας τα σχεδιαστικά πρότυπα του νέου Tiguan, το Tayron θα φιλοξενεί στο εσωτερικό του με μεγάλη άνεση 5 επιβάτες και 855 λίτρα αποσκευών. Αν ο αγοραστής επιλέξει την έκδοση με τρεις σειρές καθισμάτων (7 θέσεις) για τις αποσκευές θα μένουν 345 lt, ενώ με την αναδίπλωση των δύο πίσω σειρών ο χώρος εκτοξεύεται στα 2.090 lt. Οι τιμές αυτές είναι λίγο μικρότερες στην έκδοση PHEV.

Η βασική του, ήπια υβριδική έκδοση διαθέτει τον κινητήρα βενζίνης 1.5 TSI 150 ίππων και 250 Nm ροπής. Την ίδια ισχύ (αλλά ροπή 360 Nm) αποδίδει και με τον diesel κινητήρα 2.0 TDI, ενώ υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση με 193 hp και 400 Nm. Θα διατίθενται επίσης και αμιγώς θερμικές και (προαιρετικά) τετρακίνητες εκδόσεις βενζίνης 2.0 λίτρων με 204 και 262 ίππους. Οι δύο Plug-in υβριδικές εκδόσεις αποδίδουν 204 ή 272 ίππους με τον τετρακύλινδρο 1.5 TSI σε συνδυασμό με το ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ η μπαταρία των 19,7 kWh αναμένεται να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως και 100 km με κάθε πλήρη φόρτιση.

Volvo EX90
Διατίθεται ήδη στην ελληνική αγορά

Volvo EX90 VOLVO

To μεγάλο, πολυτελές ηλεκτρικό 7θέσιο SUV της Volvo ανοίγει νέους δρόμους τεχνολογίας, ασφάλειας και βιωσιμότητας για τα αυτοκίνητα της σουηδικής εταιρείας. Με μια σειρά προηγμένων συστημάτων αισθητήρωνκαμερών και ραντάρ, και το τελευταίας γενιάς Lidar, προσφέρουν δεδομένα σε έναν ισχυρό υπολογιστή που -με τη βοήθεια του λογισμικού ΑΙ- διασφαλίζει τη βέλτιστη απόκριση του αυτοκινήτου εμπρός στον κίνδυνο ατυχήματος. Παράλληλα, τα επιμέρους δομικά εξαρτήματα του ΕΧ90 είναι κατασκευασμένα από 15% ανακυκλωμένο χάλυβα και από 25% από ανακυκλωμένο αλουμίνιο, ενώ στο εσωτερικό τα υλικά αποτελούνται από 48 κιλά ανακυκλωμένων πλαστικών.

Το Volvo EX90 διατίθεται σε δύο εκδόσεις στην ελληνική αγορά: Η πρώτη αποδίδει 408 hp με τους δύο ηλεκτροκινητήρες της και 770 Nm ροπής, ενώ η δεύτερη (Performance) με 517 ίππους και 910 Nm ροπής διαμορφώνει το ισχυρότερο Volvo παραγωγής όλων των εποχών – σημειώνοντας την επιτάχυνση 0-100 km/h σε 4,9 δευτερόλεπτα. Εξαιρετική επίδοση για ένα αυτοκίνητο με τεράστια μπαταρία 111 kWh, που χαρίζει στο ΕΧ90 αυτονομία 585 km και φορτίζει με ισχύ έωας και 250 kW. Η τιμή του Volvo EX90 στην Ελλάδα ξεκινά από τα 112.654 ευρώ (103.654 ευρώ με την επιδότηση του Κινούμαι Ηλεκτρικά 3).

sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου