Οι κορεάτικες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν αρχίσει να εξελίσσονται σχεδιαστικά, τον τελευταίο καιρό, με εντυπωσιακό τρόπο. Το αμιγώς ηλεκτρικό νέο Hyundai Kona EV του 2024 πουσάρει αυτήν την τάση.
Η Hyundai ξεκινάει από αυτό δίνοντάς μας την πρόγευση, συνολικά, της νέας γενιάς του μοντέλου, λέγοντας ότι περισσότερες λεπτομέρειες θα έρθουν στην πορεία. Όμως, εκ πρώτης όψεως η φρέσκια εμφάνιση κυριαρχεί και θα συνοδεύεται από μια πλήρη γκάμα επιλογών κινητήρων, που σημαίνει ότι το Kona θα προσφέρεται είτε με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE), μια έκδοση N Lineυψηλών επιδόσεων, ένα υβριδικό ηλεκτρικό μοντέλο (HEV) και την ηλεκτρική, φυσικά, έκδοση (EV). Όλα μοιράζονται μια πλατφόρμα, αλλά η Hyundai θα δώσει ξεχωριστό στιλ σε κάθε εκδοχή.
Είναι ενδιαφέρον ότι η Hyundai σημειώνει πως το νέο Kona κατασκευάστηκε από την αρχή ως EV πρώτα, με μια πλατφόρμα η οποία, στη συνέχεια, προσαρμόστηκε σε κινητήρες εσωτερικής καύσης, αντιστρέφοντας την παραδοσιακή τακτική.
Η εξωτερική εμφάνιση θυμίζει τη δημοφιλή παγκόσμια σχεδίαση του Staria van της Hyundai, με μια ενιαία γραμμή λεντοταινίας (DRL)στο μπροστινό μέρος (ομοίως και πίσω) και τις κύριες μονάδες προβολέων «κρυμμένες» χαμηλότερα στη μάσκα. Η νέα πρόσοψη προορίζεται να αναδείξει το βελτιωμένο αεροδυναμικό προφίλ του νέου Kona, αλλά και το «συμπαγές του μοντέλου ως SUV. Το εξωτερικό είναι φινιρισμένο με διακοσμητικά από σατέν χρώμιο.
Αποκρυπτογραφούμε στο νέο Kona EV τις λεπτομέρειες pixel στη μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα, ως «μηνύματα» του Ioniq 5 EV (τουπολύ κομψού παγκόσμιου Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2023). Τα μοντέλα με θερμικούς κινητήρες και υβριδικά συστήματα διαθέτουν μαύρη επένδυση θόλου τροχού και πιο στιβαρό σχεδιασμό προφυλακτήρα όπως αυτά του μεγαλύτερου SUV Tucson, και το N Line έχει επίσης την επιλογή μαύρων καθρεπτών και οροφής, αεροτομής τύπου «φτερού», μοναδικής σχεδίασης τροχούς 19 ιντσών, διπλή απόληξη εξάτμισης, ασημί πλαϊνές ποδιές και προφυλακτήρα σε σχήμα φτερού για να τονιστεί η χαμηλότερη θέση.
Το επερχόμενο νέο Kona δεν έχει απλώς φρέσκια σχεδίαση, αλλά έχει επίσης μεγαλώσει σε μέγεθος για να προσφέρει περισσότερο χώρο στην καμπίνα του εσωτερικού. Τώρα είναι 5,9 ίντσες μακρύτερο, με αύξηση 2,3 ιντσών στο μεταξόνιο και είναι επίσης μια ίντσα φαρδύτερο. Το νέο εσωτερικό είναι μεγαλύτερο και πιο προσανατολισμένο στον οδηγό με δύο οθόνες 12,3 ιντσών (και πάλι, όπως αυτές στο Ioniq 5) με κλίση προς τον οδηγό. Το κεντρικό τούνελ έχει αλλάξει και ο επιλογέας ταχυτήτων μετακινήθηκε σε στήλη πίσω από το τιμόνι για να ανοίξει περισσότερο ο χώρος της καμπίνας και της αποθήκευσης.
naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου