Η γαλλική φίρμα προχωρά με ταχείς ρυθμούς ως προς τα σχέδιά της για την ηλεκτροκίνηση, μην παραλείποντας ωστόσο και το σχεδιαστικό κομμάτι το οποίο δείχνει να προσεγγίζει με φρέσκια ματιά, έχοντας πάντα να επιδείξει κάτι καινούριο.
Με αυτό δεδομένο το 508 το οποίο στην σημερινή εκδοχή του αποτέλεσε προπομπό για την νέα σχεδιαστική τόλμη της Peugeot δεν θα μπορούσε να παραμείνει αμέτοχο στα νεότερα που προκύπτουν με ταχείς ρυθμούς στο σχεδιαστικό, και όχι μόνο, οπλοστάσιο των Γάλλων, μέχρι να έρθει ο αμιγώς ηλεκτρικός αντικαταστάτης του που αναμένεται από τα μέσα της δεκαετίας.
Μέχρι τότε, το 508 φρεσκάρει τα σχεδιαστικά του χαρακτηριστικά υιοθετώντας στοιχεία που παραπέμπουν στο νεότερο 408 με κυρίαρχη την νέα γρίλια όπου δεσπόζει το νέο έμβλημα της Peugeot και η οποία περιστοιχίζεται και από ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα Matrix LED. Αναθεωρημένα είναι και τα LED ημέρας που παρ΄όλα αυτά εξακολουθούν να διατηρούν την σχεδιαστική αύρα των νυχιών του λιονταριού και επεκτείνονται στον προφυλακτήρα.
Ανασχεδιασμένα, υπό το ίδιο αισθητικό σκεπτικό είναι και τα πίσω φώτα ενώ ξεχωρίζει επίσης η σε πλήρη ανάπτυξη λέξη Peugeot. Στις προσθήκες συγκαταλέγονται νέου σχεδιασμού τροχοί 18 ιντσών αλλά και τρία νέα χρώματα για το αμάξωμα που αυξάνουν τις σχετικές επιλογές σε επτά. Στο εσωτερικό, το κέντρο του ταμπλό εξακολουθεί να φιλοξενεί την οθόνη αφής των 10,0 ιντσών με τη διαφορά ότι αυτή πλέον «τρέχει» την νεότερη έκδοση λογισμικού των Γάλλων, i-Connect Advanced.
Aυτο σημαίνει ότι η οθόνης αφής είναι πλήρως παραμετροποιήσιμη ως προς τη διάρθρωση των widgets και των συντομεύσεων ενώ πλέον ενσωματώνει διασυνδεδεμένο σύστημα πλοήγησης TomTom καθώς και τον ψηφιακό βοηθό που ενεργοποιείται μέσω φωνητικών εντολών. Ασφαλώς το σύστημα infotainment επιδέχεται αυτόματες αναβαθμίσεις οι οποίες θα φροντίσουν και στο μέλλον να παραμείνει «up-to date». Η κεντρική οθόνη εξακολουθεί να συνδυάζεται με ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,0 ιντσών, εξίσου παραμετροποιήσιμο ως προς την επιλογή των αναγραφόμενων ενδείξεων και την ιεράρχησή τους.
Η γενική εικόνα της καμπίνας επιβατών δεν έχει αλλάξει ριζικά με την πιο προφανή διαφοροποίηση να προκύπτει από την αντικατάσταση του επιλογέα σχέσεων από ένα μικρότερο, εξίσου τοποθετημένο στην κεντρική κονσόλα.
Στον εξοπλισμό του ανανεωμένου 508 περιλαμβάνονται τα πιστοποιημένα καθίσματα AGR τα οποία, προαιρετικά μπορούν να επιλεγούν με δυνατότητα μνήμης, θέρμανσης και λειτουργία μασάζ. Πλέον οι επενδύσεις αποτελούνται από μείγμα Alcantara και υφάσματος ως standard ενώ το δέρμα Nappa αποτελεί μέρος των προαιρετικών επιλογών μαζί με το ηχοσύστημαFocal.
Nα σημειωθεί ότι η Peugeot αποφάσισε να απλοποιήσει τη διάρθρωση εκδόσεων του 508 το οποίο πλέον θα προσφέρεται σε εκδόσεις Allure GT και την κορυφαία PSE. Η τελευταία εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τον συνδυασμό turbo κινητήρα, δύο ηλεκτρικών μοτέρ και μπαταρίας 12,4 kWh, προσφέροντας συνδυαστική ισχύ 360 ίππων. Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της συγκαταλέγονται επίσης τα μεγαλύτερα μετατρόχια σε σχέση με τις υπόλοιπες καθώς και αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης.
Πλέον ωστόσο και χάρη στις συνεχείς βελτιώσεις της Peugeot, η παραπάνω έκδοση δεν θα αποτελεί την μοναδική plug-in υβριδική επιλογή καθώς το 508 και στην ανανεωμένη εκδοχή του περιλαμβάνει δύο ακόμα αντίστοιχης τεχνολογίας εκδόσεις ισχύος 180 ή 225 ίππων οι οποίες υιοθετούν τον ίδιο συνδυασμό μερών με εξαίρεση το ηλεκτρικό μοτέρ που σε αυτήν την περίπτωση είναι ένα.
Σε ό,τι αφορά τις «συμβατικές» εκδόσεις αυτές προσφέρουν την επιλογή ανάμεσα σε κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων και diesel 1,5 λίτρου με απόδοση 130 ίππων και στις δύο περιπτώσεις. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το 508 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων. Παράλληλα ο οδηγός μπορεί να επιλέξει, αναλόγως με τις συνθήκες προγράμματα οδήγησης από Eco έως Sport ενώ στην περίπτωση επιλογής των ρυθμιζόμενων αμορτισέρ, παρέχονται ακόμα περισσότερες ρυθμίσεις που μεταβάλλουν τον βαθμό απόσβεσης.
Στοχευμένες βελτιώσεις έχει πραγματοποιηθεί και στη λίστα συστημάτων ασφαλείας όπου περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ενεργό cruise control με λειτουργία Stop&Go, σύστημα αυτόνομης πέδησης με εύρος λειτουργίας έως τα 140 χλμ./ώρα, το σύστημα Night Vision που ανιχνεύει ανθρώπους, δικυκλιστές και ζώα στο σκοτάδι καθώς και το σύστημα επιτήρησης τυφλών σημείων με κάμερες περιμετρικής θέασης.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου