Αντιδράσεις έχει προκαλέσει η ενέργεια εταιρείας μάρκετινγκ αλλά και των υπευθύνων της εταιρείας τροφίμων, να αφαιρέσουν τους σταυρούς από ελληνικές εκκλησίες που απεικονίζονται σε συσκευασίες προιόντων.
Η καταγγελία για το συγκεκριμένο διαφημιστικό, έγινε από καταναλωτή και δημοσιεύθηκε σε μέσα ενημέρωσης ευρωπαϊκών χωρών, μεταξύ των οποίων στο RTL του Βελγίου.
Τα προϊόντα «Eridanous», όπως μουσακάς, γιαούρτι, φέτα και φυστίκια πωλούνται σε αρκετά καταστήματα ευρωπαϊκών χωρών (όπως για παράδειγμα το Βέλγιο), με την στάμπα «Αυθεντικό ελληνικό προϊόν».
Οι συσκευασίες αυτών των προϊόντων απεικονίζουν ένα κλασσικό ελληνικό τοπίο της Σαντορίνης με επίκεντρο μια Ορθόδοξη εκκλησία.
Το δίκτυο RTL (το οποίο και ανέδειξε το θέμα) επικοινώνησε με τους υπεύθυνους του LIDL. Αναλυτικά αναφέρουν πως «ρωτήσαμε εκπρόσωπο των Lidl για το λόγο για τον οποίο αφαιρέθηκε ο σταυρός». Σύμφωνα με το RTL, η απάντηση που έλαβαν ανέφερε «αποφεύγουμε να χρησιμοποιούμε θρησκευτικά σύμβολα γιατί δεν θέλουμε να αποκλείουμε καμία θρησκευτική πεποίθηση. Είμαστε μια εταιρία που σέβεται την πολυπολιτισμικότητα και αυτή η αρχή είναι που επεξηγεί το “σχέδιο” πάνω στη συσκευασία».
Η απάντηση της εταιρείας βέβαια δεν αναφέρει γιατί επιλέχθηκε μια εκκλησία στο εικαστικό και όχι ένα άλλο, μη θρησκευτικό τοπίο, το οποίο δεν θα προκαλούσε αντιδράσεις και δεν θα χρειαζόταν «μοντάζ».
Οι αντιδράσεις εκ μέρους των καταναλωτών συνεχίστηκαν αμείωτες και η εταιρεία εξέδωσε ανακοίνωση που ανέφερε ««η πρόθεσή μας δεν ήταν να σοκάρουμε, αποφεύγουμε τη χρήση θρησκευτικών συμβόλων στις συσκευασίες μας για να διατηρούμε ουδέτερη στάση απέναντι σε όλες τις θρησκείες και αν αυτό έγινε αντιληπτό διαφορετικά, τότε ζητάμε συγγνώμη σε όσους σοκαρίστηκαν».
arouraios.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου