Τρεις παραγωγές/συμπαραγωγές της Στέγης συμπεριλαμβάνει φέτος στις δέκα καλύτερες παραστάσεις χορού που παίχτηκαν στο Sadler's Wells στην Αγγλία το 2018, η εφημερίδα «The Guardian» και οι κριτικοί χορού Judith Mackrell και Lyndsey Winship.
Στην 9η θέση βρίσκεται «Ο Μεγάλος Δαμαστής» (The Great Tamer) του Δημήτρη Παπαϊωάννου, η παραγωγή της Στέγης που, από την πρεμιέρα της στην Κεντρική Σκηνή της, τον Μάιο του 2017, συνεχίζει στη διεθνή της περιοδεία να «δαμάζει» τις αισθήσεις του κοινού.
Εκεί που μετά βίας διακρίνεις κάποια κίνηση, ξαφνικά: πλήρης άνθιση. “Ο Μεγάλος Δαμαστής” ήταν γεμάτος μικρές αποκαλύψεις και εμπνεύσεις, αντλώντας υλικό από σημαντικές θεματικές του Παπαϊωάννου: την ελληνική κληρονομιά και την κλασική εικονογραφία και τέχνη».
Στην πέμπτη θέση βρίσκεται η συμπαραγωγή της Στέγης «Xenos» του Άκραμ Καν, που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στη Στέγη τον Φεβρουάριο του 2018. «Το αριστοτεχνικό επίτευγμα του Άκραμ Καν, στο τελευταίο σόλο της καριέρας του, ήταν ότι προκάλεσε τον τρόμο και τον οίκτο για τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο χωρίς να χρησιμοποιήσει καμία οικεία εικόνα ή κλισέ.
Τιμώντας τη μνήμη των Ινδών στρατιωτών που υπηρέτησαν στα χαρακώματα, ο Καν έπλασε την κόλαση που υπέμειναν αυτοί οι άνθρωποι, αποκομμένοι ριζικά από ό,τι γνώριζαν. Η ερμηνεία του Καν, στον ρόλο ενός συγκλονισμένου από τους βομβαρδισμούς στρατιώτη, ήταν συναρπαστική, με το σώμα του ένα κουβαριασμένο, εξοστρακισμένο πορτραίτο ψυχικού τραύματος και φθοράς» αναφέρουν οι κριτικοί χορού στη βρετανική εφημερίδα.
Τιμώντας τη μνήμη των Ινδών στρατιωτών που υπηρέτησαν στα χαρακώματα, ο Καν έπλασε την κόλαση που υπέμειναν αυτοί οι άνθρωποι, αποκομμένοι ριζικά από ό,τι γνώριζαν. Η ερμηνεία του Καν, στον ρόλο ενός συγκλονισμένου από τους βομβαρδισμούς στρατιώτη, ήταν συναρπαστική, με το σώμα του ένα κουβαριασμένο, εξοστρακισμένο πορτραίτο ψυχικού τραύματος και φθοράς» αναφέρουν οι κριτικοί χορού στη βρετανική εφημερίδα.
naftemporiki.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου