Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Έπεσαν οι τίτλοι τέλους: Ο ΜακΚίσικ αποχωρεί από τον Ολυμπιακό


Οριστικά παρελθόν από τον Ολυμπιακό αποτελεί ο Σακίλ ΜακΚίσικ, με την «ερυθρόλευκη» ΚΑΕ να ανακοινώνει επίσημα τη λήξη της συνεργασίας της με τον Αμερικανό φόργουορντ, κλείνοντας έτσι έναν κύκλο επτά ετών κοινής πορείας.

Η αποχώρηση του 35χρονου άσου είχε ουσιαστικά προαναγγελθεί από τον ίδιο, καθώς το απόγευμα της Τετάρτης (24/6) γνωστοποίησε μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ότι αποχαιρετά το μεγάλο λιμάνι.

Μια πορεία γεμάτη τίτλους και διακρίσεις

Ο ΜακΚίσικ εντάχθηκε στον Ολυμπιακό τον Φεβρουάριο του 2020 και εξελίχθηκε σε ένα από τα σημαντικότερα στελέχη της ομάδας τα τελευταία χρόνια, συμβάλλοντας καθοριστικά στις επιτυχίες της εντός και εκτός συνόρων.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στους Πειραιώτες πανηγύρισε την κατάκτηση μίας EuroLeague, τεσσάρων πρωταθλημάτων Ελλάδας (2022, 2023, 2025, 2026), τριών Κυπέλλων Ελλάδας (2022, 2023, 2024) και τεσσάρων Super Cup (2022, 2023, 2024, 2025).

Παράλληλα, ο Αμερικανός αποτέλεσε βασικό μέλος της ομάδας που συμμετείχε σε πέντε διαδοχικά Final Four της EuroLeague, από το 2022 έως και το 2026, γράφοντας το δικό του κεφάλαιο στην πρόσφατη ιστορία του συλλόγου.
Το «ευχαριστώ» της ΚΑΕ

Στην ανακοίνωσή της, η ΚΑΕ Ολυμπιακός ευχαρίστησε θερμά τον ΜακΚίσικ για την προσφορά του, τονίζοντας πως η συνεισφορά του δεν περιορίστηκε μόνο στις αγωνιστικές επιτυχίες, αλλά και στην καθημερινότητα και τη συνοχή της ομάδας.

«Μετά από επτά χρόνια κοινής πορείας, ήρθε η στιγμή να πούμε “ευχαριστώ” στον Σακ, έναν παίκτη που φόρεσε με πάθος και υπερηφάνεια την ερυθρόλευκη φανέλα και αποτέλεσε σημαντικό κομμάτι μιας ομάδας που πέτυχε σπουδαία πράγματα», ανέφερε μεταξύ άλλων η ανακοίνωση.

Οι Πειραιώτες ευχήθηκαν στον Αμερικανό υγεία, ευτυχία και κάθε επιτυχία στη συνέχεια της καριέρας του, υπογραμμίζοντας πως θα αποτελεί για πάντα μέλος της «ερυθρόλευκης» οικογένειας.

naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου