Τρίτη 28 Ιουνίου 2022

Σάκκαρη: Μαζί με τον Τσιτσιπά κάναμε το τένις τρίτο άθλημα στην Ελλάδα

 


Η Μαρία Σάκκαρη ξεκίνησε ιδανικά την παρουσία της στο Wimbledon και πέρασε εύκολα στον δεύτερο γύρο μετά την νίκη επί της Χάιβς.

Η Ελληνίδα τενίστρια μίλησε για την τεράστια αυτοπεποίθηση που νιώθει ενώ αναφέρθηκε και στην άνοδο του τένις στην Ελλάδα.

«Είναι υπέροχο που είμαι πάλι εδώ και είμαι ενθουσιασμένη που βρίσκομαι στον δεύτερο γύρο. Έκανε καλή δουλειά η Χάιβς, αν και θα ήθελα να κλείσω νωρίτερα το παιχνίδι.

Όσο περισσότερο παίζεις σε μια επιφάνεια, τόσο τη νιώθεις. Βέβαια είναι διαφορετικό τουρνουά εδώ, είναι υπέροχο. Το γρασίδι με βοηθάει, είμαι ενθουσιασμένη και περιμένω το επόμενο παιχνίδι μου. Έχω μεγάλη αυτοπεποίθηση και περιμένω το επόμενο ματς», είπε αρχικά η Σάκκαρη που ρωτήθηκε στη συνέχεια για την εξέλιξη του αθλήματος στη χώρα μας.

«Το τένις ήταν άγνωστο σχετικά στην Ελλάδα, αλλά από τότε που εμφανιστήκαμε εγώ και ο Στέφανος, το έχουμε κάνει το Νο3 άθλημα στη χώρα πίσω από το ποδόσφαιρο και το μπάσκετ και είμαι χαρούμενη γι΄ αυτό. Οδηγήσαμε το άθλημα σε θετικά μονοπάτια για τη χώρα μας».

naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου