Δευτέρα 3 Δεκεμβρίου 2018

Επίθεση με μολότοφ στις υπηρεσίες των ΜΑΤ στην Καισαριανή



Άγνωστοι επιτέθηκαν τα ξημερώματα με βόμβες μολότοφ κατά του κτιρίου που στεγάζει τις υπηρεσίες των ΜΑΤ και των ΥΜΕΤ στην Καισαριανή.
Σύμφωνα με πληροφορίες, την επίθεση πραγματοποίησαν περίπου τριάντα άτομα στις 2.30 τα ξημερώματα στο κτίριο της Διεύθυνσης Αστυνομικών Επιχειρήσεων στην οδό Χίου στην Καισαριανή.

Από την επίθεση δεν σημειώθηκε κάποιος τραυματισμός, ούτε υλικές ζημιές, ενώ δεν κατέστη δυνατή καμία προσαγωγή ή σύλληψη.
Πηγή: Ant1news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου