Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026
Συμφωνία-σταθμός για το ελληνικό μπάσκετ – Στον ΣΚΑΪ τα δικαιώματα της GBL
Σε μια εξέλιξη που επιβεβαιώνει τη διαρκώς αυξανόμενη δυναμική του ελληνικού μπάσκετ, ο ΣΚΑΪ αναδείχθηκε νέος τηλεοπτικός πάροχος της GBL, επικρατώντας στη διαδικασία διεκδίκησης των δικαιωμάτων του πρωταθλήματος.
Η απόφαση ελήφθη ομόφωνα από το Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΣΑΚΕ την Τετάρτη (24/6), με τις 14 ΚΑΕ να εγκρίνουν την πρόταση του τηλεοπτικού σταθμού του Φαλήρου.
Καθοριστικό ρόλο στην επιλογή του ΣΚΑΪ έπαιξε το οικονομικό σκέλος της πρότασης, καθώς το συνολικό ύψος της συμφωνίας ανέρχεται στα 25 εκατομμύρια ευρώ για συμβόλαιο διάρκειας 2+1 ετών.
Από το συνολικό ποσό, τα 21 εκ. ευρώ θα διανεμηθούν απευθείας στις ομάδες της GBL, ενισχύοντας σημαντικά τα οικονομικά δεδομένα των συλλόγων.
Βάσει της συμφωνίας, ο ΣΚΑΪ θα καταβάλει:6,35 εκ. ευρώ για την πρώτη αγωνιστική περίοδο
7,35 εκ. ευρώ για τη δεύτερη σεζόν
7,35 εκ. ευρώ για την τρίτη χρονιά.
Η τρίτη σεζόν περιλαμβάνει ειδική ρήτρα, η οποία επιτρέπει στον ΕΣΑΚΕ να εξετάσει τυχόν καλύτερη πρόταση από άλλη πλατφόρμα ή τηλεοπτικό φορέα. Σε αυτή την περίπτωση, ο ΣΚΑΪ θα έχει το δικαίωμα να ισοφαρίσει τη νέα προσφορά και να διατηρήσει τα δικαιώματα.
Νέα οικονομικά δεδομένα στη λίγκα
Η συμφωνία θεωρείται μία από τις μεγαλύτερες στην ιστορία του ελληνικού επαγγελματικού μπάσκετ και αποτυπώνει τη σημαντική εμπορική αναβάθμιση της GBL, η οποία τα τελευταία χρόνια έχει επαναφέρει το ενδιαφέρον φιλάθλων, χορηγών και τηλεοπτικών παρόχων.
Το νέο τηλεοπτικό συμβόλαιο δημιουργεί πλέον νέα οικονομικά δεδομένα για τις ομάδες και ανοίγει τον δρόμο για περαιτέρω ανάπτυξη του πρωταθλήματος τα επόμενα χρόνια.
naftemporiki.gr
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου