Σάββατο 30 Ιανουαρίου 2021

«Το δικό μας σινεμά»: Το θεατρικό μιούζικαλ ζωντανεύει διαδικτυακά

 


«Το δικό μας σινεμά», το θεατρικό μιούζικαλ με την υπογραφή του συγγραφικού διδύμου των Θανάση Παπαθανασίου και Μιχάλη Ρέππα, και με τις ευφάνταστες χορογραφίες του Φωκά Ευαγγελινού, θα παρουσιαστεί μέσω online streaming.

Η πολυσυζητημένη παράσταση ζωντανεύει διαδικτυακά στις 30 - 31 Ιανουαρίου και 1 Φεβρουαρίου, για να απολαύσει το κοινό, από την άνεση του σπιτιού του, τη μαγεία του παλιού ελληνικού κινηματογράφου, μέσα από τα στούντιο της Φίνος Φιλμ (Online προπώληση: https://www.viva.gr).














«Το δικό μας σινεμά» είναι η ιστορία κάποιων καλλιτεχνών που ξεκινάνε περίπου το 1955 όταν πια αρχίζει η μεγάλη άνοδος του κινηματογράφου, ζουν τη μεγάλη δόξα της δεκαετίας του '60 και ακολουθούν την πτώση του σινεμά στη δεκαετία του '70.

Με νοσταλγία, χιούμορ, τρυφερότητα αλλά και συγκίνηση μας θυμίζουν μια εποχή που έχουμε αγαπήσει και συνεχίζουμε να αγαπάμε, παρουσιάζοντας ένα ταξίδι στη χρυσή εποχή του παλιού, καλού, ελληνικού κινηματογράφου.

PETROS NIKOLAREAS















«Το δικό μας σινεμά», με χαρακτήρες και τραγούδια αγαπημένα, μεγάλες επιτυχίες που έχουν γραφτεί στην ψυχή και τη μνήμη μας, περιδιαβαίνει τα χρόνια της μεγάλης ανόδου, της ακμής και της παρακμής του ελληνικού κινηματογράφου μέσα από τις ζωές κάποιων πρωταγωνιστών της μεγάλης οθόνης.

Ένας από τους πρωταγωνιστές, ο αγαπημένος ηθοποιός Γιώργος Κωνσταντίνου, με τον οποίο είχαμε τη μεγάλη χαρά να μιλήσουμε, τον Ιούνιου του 2019, πριν το ανέβασμα της παράστασης, μεταξύ άλλων, μας είχε αναφέρει:

Θα θέλατε  να μας πείτε λίγα λόγια για την παράσταση;
«Η παράσταση στο Άλσος είναι μια πολύ προσωπική και ευτυχισμένη  στιγμή για μένα, μετά από 60 χρόνια διαδρομής. Πέρα από το γεγονός ότι συνυπάρχω στη σκηνή με εξαιρετικά ταλαντούχους συναδέλφους, πρωταγωνιστές όλοι τους, πέρα από το γεγονός ότι το δίδυμο Ρέππας - Παπαθανασίου -δύο άνθρωποι που τους θαυμάζω χρόνια-  έχουν γράψει ένα ζηλευτό κείμενο, βρίσκομαι μπροστά σε γεγονότα που έχω ζήσει. Είναι τόσο γνωστά σε μένα όλα όσα συμβαίνουν  στη σκηνή, μιας και τα έχω ζήσει. Είμαι στα χωράφια μου θα έλεγα».

Μία περιγραφή του ρόλου σας; 
      

«Στο “δικό μας σινεμά”, είμαστε ζευγάρι με την εξαιρετική Πιτσούλη. Παλιοί ηθοποιοί και οι δύο  βιώνουμε τις δυσκολίες του  τέλους της καριέρας μας. Είναι ένας ρόλος – φόρος τιμής  στους ηθοποιούς που μεγαλώνουν και σιγά σιγά μεγαλώνοντας εγκαταλείπουν τη σκηνή. Επίσης, μέσω του ρόλου μου κάνω μια μεγάλη αναφορά – αφιέρωμα στον Φίνο, στον άνθρωπο που το όνομά του ταυτίστηκε με το ελληνικό σινεμά».

Κάποιες σκέψεις, κάποια συναισθήματά από την επαφή σας με το έργο –που περιλαμβάνει, μάλιστα, και μια χρονική περίοδο που εσείς κάνατε τα πρώτα βήματά σας στον χώρο;

«Ακούστε, στα εξήντα χρόνια ζωής μου στο θέατρο και τον κινηματόγραφο, ακολουθώ ένα κανόνα. Δεν είμαι και δεν ήμουν ποτέ νοσταλγός του παρελθόντος. Θέλω να κοιτάζω μπροστά. Αυτή η αντίληψη, σε πολλές περιπτώσεις μου στοίχησε. Ήμουν ο χαμένος.  Γιατί ο κόσμος δεν μπορούσε να καταλάβει ότι δεν ήθελα να τυποποιηθώ, να παίζω έναν τύπο διαρκώς -όπως ο Βέγγος ή ο Γκιωνάκης παραδείγματος χάριν.

Ο κόσμος γέλαγε με τους ηθοποιούς - τύπους στον κινηματογράφο, και τους αγαπούσε. Δεν ήμουν έτσι, γι’ αυτό δεν προχώρησα. Βέβαια, αργότερα δικαιώθηκα, όταν οι ταινίες που κάναμε τότε βγήκαν στην τηλεόραση».

Κάποια ομοιότητα, κάποια διαφορά, ανάμεσα στην τότε εποχή και τη σημερινή;

«Όπως σας είπα, εγώ κοιτάζω το μέλλον. Το μόνο  που έχω νοσταλγήσει είναι η αθωότητα της εποχής. Ο κόσμος τότε ήταν πιο φτωχός, περισσότερο αθώος και αναζητούσε την αγάπη. Εγώ γνώρισα την αγάπη και ανθρώπους που την έδιναν απλόχερα. Τώρα, επικρατεί μια τρέλα. Μόνο γι’ αυτό νοσταλγώ το παρελθόν. Αλλιώς, πάντα κοιτάζω μπροστά».

Πρωταγωνιστούν: Σπύρος Παπαδόπουλος, Δέσποινα Βανδή, Παύλος Χαϊκάλης, Κώστας Κόκλας, Κατερίνα Λέχου, Μέμος Μπεγνής, Γιώργος Χρανιώτης, Σύλβια Δελικούρα, Παρθένα Χοροζίδου, Ευγενία Σαμαρά, Μαριλού Κατσαφάδου, Μαριαλένα Ροζάκη, Γιώργος Τσούρμας, Γιάννης Ρούσος, Δημήτρης Γαλάνης και σε ξεχωριστούς ρόλους η Πηνελόπη Πιτσούλη, η Ελένη Γερασιμίδου και ο Γιώργος Κωνσταντίνου.

Γιώργος Σ. Κουλουβάρης
gkoul@naftemporiki.gr

naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου