Κυριακή 23 Ιουνίου 2024

Νόρα Δράκου: «Όταν είδα τον χρόνο, είπα αποκλείεται να είμαι εγώ αυτή»

 


Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια, Νόρα Δράκου, κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα του Βελιγραδίου και μοιράστηκε τις σκέψεις της για αυτό το σημαντικό επίτευγμα.

Σε δηλώσεις της στην ΕΡΤ, ανέφερε:

«Ήμουν βέβαιη ότι μπορούσα να πιάσω το ολυμπιακό όριο, το είχα κατακτήσει στην προπόνηση. Ωστόσο, δεν περίμενα με τίποτα αυτόν τον χρόνο και το μετάλλιο. Συχνά βοηθάει να κολυμπάς στην όγδοη διαδρομή, καθώς είσαι πιο ελεύθερος και ήρεμος, επιτρέποντάς σου να κάνεις την κούρσα σου όπως θες.

Κατά τη στιγμή του τερματισμού, έκανα τρεις σκέψεις. Αρχικά, είδα το κόκκινο λαμπάκι στον βατήρα, που σήμαινε μετάλλιο. Έπειτα, παρατήρησα τον ενθουσιασμό στην κερκίδα, που υποδήλωνε ότι είχα κάνει καλό χρόνο. Τέλος, όταν είδα τον χρόνο 24.59, δεν μπορούσα να το πιστέψω, αναρωτήθηκα αν ήμουν εγώ.

Ένας προπονητής μού είχε πει κάποτε ότι μπορείς να περάσεις όλη σου τη ζωή ως τέταρτος ή πέμπτος, χωρίς να κατακτήσεις ποτέ μετάλλιο. Το είχα αποδεχτεί ως πιθανότητα για εμένα, αλλά τελικά αυτό το μετάλλιο άλλαξε τα πάντα.»

enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου