Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2024

«Νόμιζα ότι ήξερα τον μπαμπά μου αλλά έκανα τεστ DNA» – Πώς η 29χρονη ανακάλυψε ότι δεν είναι ο βιολογικός της πατέρας

 


Η 29χρονη ανακάλυψε έπειτα από πολλά χρόνια ότι ο άνθρωπος που την μεγάλωσε και τον οποίο αποκαλούσε με αγάπη μπαμπά, δεν ήταν ο βιολογικός της πατέρας. Πέραν αυτής της ανακάλυψης σοκ, η 29χρονη Rachel Posler, προσθέτει πως η μητέρα της πήρε το μυστικό στον τάφο της.

Η αποκάλυψη που έγινε τόσο αργά στη ζωή της, συγκλόνισε τη Rachel, η οποία είναι σε κατάσταση σοκ από τη στιγμή που έμαθε ότι, η μισή της οικογένεια δεν ήταν παρά ένα μεγάλο ψέμα.

Η γυναίκα δεν μπορούσε να πιστέψει τα νέα. Παραδέχτηκε ωστόσο, ότι πάντα πίστευε ότι η μητέρα της ήταν αναξιόπιστη. «Όταν έμαθα ότι ο πατέρας μου, δεν είναι ο βιολογικός μου πατέρας, έχασα τη γη κάτω απ’ τα πόδια μου. Η μητέρα μου δεν ήταν καλός άνθρωπος. Σε καμία περίπτωση δεν ήταν αξιόπιστη, οπότε δεν μου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι κρατούσε μυστικά».

«Καμιά φορά, έλεγε για πλάκα ότι δεν γίνεται να είναι ο αληθινός μου πατέρας. Που να ήξερα ότι θα είναι η αλήθεια».

Έκανε τεστ DNA

Η Rachel αποκάλυψε την αλήθεια μόνη της, κάνοντας τεστ DNA. Τα αποτελέσματα, ξεπέρασαν και την επιστημονική φαντασία,  αφού έμαθε ότι, ο πραγματικός της πατέρας, δεν είναι πλέον στη ζωή, στερώντας της την ευκαιρία να του μιλήσει ποτέ.

Όπως εξηγεί η Rachel, ο βιολογικός της πατέρας είχε πεθάνει από το 2017 και ενώ είχε κάποιες υπόνοιες για την  μητέρα της, πέθανε και εκείνη, γνωρίζοντας το μυστικό για τον πατέρα της. Ωστόσο, δεν μπορεί να είναι σίγουρη.

Εκτός από τα παραπάνω, η γυναίκα ανακάλυψε ότι είναι Ιρλανδή στο 70% του γενετικού της υλικού.

Από τότε που έκανε το τεστ, η γυναίκα προσπαθεί να φανταστεί πως είναι ο βιολογικός της πατέρας. Βρήκε μια φωτογραφία του στο Facebook και αμέσως, είδε τις ομοιότητες.

Ο θάνατός του ωστόσο, δεν την εμπόδισε να επικοινωνήσει με τα άλλα μέλη της οικογένειας, τα οποία συμπάθησε πολύ. Μιλώντας για την αποκάλυψή της, η Rachel συμπλήρωσε: «Με το που είδα τη φωτογραφία του στο Facebook κατάλαβα ότι είμαι κόρη του». «Ήταν όπως θα ήμουν εγώ, αν ήμουν άνδρας. Δεν έχω ξαναδεί τέτοια ομοιότητα στη ζωή μου».

«Την ίδια στιγμή, ήταν σαν να κοιτάω έναν ξένο, αφού δεν τον γνώρισα ποτέ και δεν ξέρω τίποτα για εκείνον».

«Δεν μπορώ να ξέρω γιατί η μητέρα μου δεν μου είπε την αλήθεια, και πλέον, δεν θα το μάθω ποτέ. Έχει πεθάνει από το 2010».

«Δεν ξέρω σίγουρα αν ήξερε ότι δεν είμαι παιδί του άνδρα της. Μπορεί να ντρεπόταν να μου το πει, άλλωστε ο άνδρας που με μεγάλωσε, ήταν πολύ καλός πατέρας».

 enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου