Μέσα σε αποθεωτική ατμόσφαιρα και παρουσία περισσότερων από 3.000 φίλων του Παναθηναϊκού πραγματοποιήθηκε στο T-Center η επίσημη παρουσίαση του Ζέλικο Ομπράντοβιτς, με τον πολυνίκη Σέρβο προπονητή να επιστρέφει στον «πράσινο» πάγκο έπειτα από 14 χρόνια.
Η επιστροφή του ανθρώπου που ταυτίστηκε με τη σπουδαιότερη εποχή στην ιστορία του συλλόγου προκάλεσε έντονη συγκίνηση στους φίλους του «τριφυλλιού», οι οποίοι δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα, υποδεχόμενοι τον «Ζοτς» σαν μέλος της οικογένειάς τους που γύρισε στο σπίτι του.
Στις πρώτες του δηλώσεις, ο Ομπράντοβιτς ευχαρίστησε τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο για την εμπιστοσύνη του, αποκαλύπτοντας παράλληλα ότι οι δεσμοί του με τον Παναθηναϊκό και την Αθήνα δεν έσπασαν ποτέ.
«Θέλω πρώτα από όλα να ευχαριστήσω τον Δημήτρη για την ευκαιρία που μου δίνει. Ήταν πολύ εύκολο να συνεννοηθούμε. Δεν έχασα ποτέ την επαφή μου με τον κύριο Γιαννακόπουλο και τον οργανισμό του Παναθηναϊκού. Κάθε φορά που έρχομαι εδώ είναι κάτι ξεχωριστό για μένα. Έχω ιδιαίτερη σύνδεση με την Αθήνα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Σέρβος τεχνικός.
Από την πλευρά του, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος έκανε λόγο για μία από τις σημαντικότερες στιγμές στην ιστορία του συλλόγου, τονίζοντας ότι ο Παναθηναϊκός επαναφέρει στην οικογένειά του τον άνθρωπο που συνέδεσε το όνομά του με τις μεγαλύτερες επιτυχίες της ομάδας.
«Σήμερα είναι μία πολύ ιδιαίτερη ημέρα. Φέραμε πίσω τον κορυφαίο των κορυφαίων. Τον άνθρωπο που έχει γράψει με το όνομά του τις περισσότερες επιτυχίες του Παναθηναϊκού και τώρα ήρθε η ώρα να γράψουμε ξανά ιστορία», τόνισε.
Μάλιστα, ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ χαρακτήρισε την επιστροφή του Ομπράντοβιτς ως μία στιγμή μεγαλύτερη ακόμη και από την κατάκτηση ενός ευρωπαϊκού τίτλου.
«Βλέποντας τη χαρά του κόσμου, δεν υπάρχουν ούτε γενέθλια ούτε τίποτε άλλο. Είναι μία από τις μεγαλύτερες ημέρες των τελευταίων ετών για τον σύλλογο. Είναι υποχρέωση απέναντι στον κόσμο του Παναθηναϊκού», υπογράμμισε.
Σε ό,τι αφορά το αγωνιστικό σκέλος, ο Ομπράντοβιτς αποκάλυψε ότι είχε ήδη την πρώτη του επικοινωνία με τον αρχηγό της ομάδας, Κώστα Σλούκα, ενώ ξεκαθάρισε πως το επόμενο διάστημα θα συνομιλήσει με όλους τους παίκτες του ρόστερ.
«Μίλησα χθες με τον Κώστα Σλούκα. Έχω σκοπό να μιλήσω με όλους τους παίκτες. Με τον Ματίας Λεσόρ δεν έχουμε ακόμη επικοινωνήσει. Είμαι μόλις μία ημέρα εδώ και χρειάζομαι λίγο χρόνο», ανέφερε.
Παράλληλα, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος στάθηκε στους υψηλούς στόχους που θέτει ο σύλλογος για τα επόμενα χρόνια, ξεκαθαρίζοντας ότι ο Παναθηναϊκός φιλοδοξεί να επιστρέψει στην κορυφή της Ευρώπης.
naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου