Τρίτη 30 Μαΐου 2017

Μπάσκετ: Η θέση του Δ. Γιαννακόπουλου για ξενύχτια και Περπέρογλου



Νέο «χτύπημα» στο Instagram από τον Δημήτρη Γιαννακόπουλο, που τοποθετήθηκε στις πληροφορίες για... νυχτοπερπατήματα αθλητών του Παναθηναϊκού.
Αυτές οι πληροφορίες, που συνοδεύτηκαν και από φωτογραφίες παικτών οι οποίοι φέρονται να διασκεδάζουν μετά την ήττα από τον Ολυμπιακό στον πρώτο τελικό, δημοσιεύτηκαν σε ιστοσελίδες φίλα προσκείμενες στους «πράσινους».

«Όταν εγώ ήθελα να τους διώξω και να κατέβουμε με το εφηβικό, πέσατε όλοι να με φάτε» σχολίασε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, με την αναφορά του να ανατρέχει στα γεγονότα που ακολούθησαν τον αποκλεισμό από τη Φενέρμπαχτσε στην Ευρωλίγκα.
Όσο για τη φημολογία περί ενδιαφέροντος για τον Στράτο Περπέρογλου, διευκρίνισε: «Πρώτον ο προπονητής τον θέλει, δεύτερον ποιος σου λέει ότι μέχρι σήμερα έχω κάνει έστω και μισή μεταγραφή εγώ; Ή είσαι κουτός ή στημένος αν πιστεύεις κάτι τέτοιο. Ο μόνος παίκτης που έχω πάρει εγώ ήταν ο Καπόνο».
naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου