Πέμπτη 20 Ιουνίου 2024

Η… πτώση από τις σκάλες και τα «χτυπήματα από το τέντωμα του χεριού» του Λύτρα – Πώς απαντά στην καταγγελία της συζύγου του

 


Ο Απόστολος Λύτρας υποστήριξε χθες, στην απολογία του για τον ξυλοδαρμό της συζύγου του, Σοφίας Πολυζωγοπούλου, ότι το χτύπημα στο πρόσωπο ουσιαστικά έγινε από το τέντωμα του δεξιού του χεριού ενστικτωδώς και παρορμητικά. Αυτή ήταν η διατύπωσή του, στην οποία πρόσθεσε: «Υπολογίζω ότι τα χτυπήματα ήταν δύο ή τρία».

Ωστόσο, ο δικηγόρος της 37χρονης, Θέμης Σοφός, έκανε λόγο για περίπου 30 χτυπήματα και η ιατροδικαστική έκθεση, που επιβεβαίωσε τη διάγνωση του γιατρού, ο οποίος πρώτος εξέτασε την κυρία Πολυζωγοπούλου, κάνουν λόγο για εκτεταμένες βλάβες, εκχυμώσεις, οιδήματα και κατάγματα.

«Με δική μου πρωτοβουλία πήγαμε στην Ευρωκλινική»

Αναφερθείς στη νύχτα του ξυλοδαρμού της συζύγου του, ο Απόστολος Λύτρας ισχυρίστηκε ότι σταμάτησε σε ένα άνοιγμα του δρόμου, για να συζητήσει με τη σύζυγό του.

Η ίδια, όμως, λέει για όσα συνέβησαν εκεί κατά τη διάρκεια και μετά τον ξυλοδαρμό: «Ούρλιαζα “βοήθεια!” και τον παρακαλούσα να σταματήσει, ενώ το πρόσωπό μου ήταν γεμάτο αίματα και τα κατάπινα και ένιωθα ότι πνίγομαι».

«Ήταν κοινή απόφαση να πάμε στο νοσοκομείο», ισχυρίζεται ο Λύτρας. «Επειδή ήμασταν και οι δύο σε μεγάλη ένταση πήγαμε στο σπίτι μας πρώτα, όπου παραμείναμε για 10 λεπτά, έκανε ντους και την πήγα με δική μου πρωτοβουλία στην κλινική», συμπληρώνει ο ποινικολόγος.

«Τον παρακαλούσα να με πάει στο νοσοκομείο», σημειώνει στη δική της κατάθεση η Σοφία Πολυζωγοπούλου και συμπληρώνει: «Κάποια στιγμή ένιωθα ότι χάνω τις αισθήσεις μου. Προφανώς, με είδε σε αυτή την κατάσταση και σταμάτησε. Τον παρακαλούσα να με πάει σε κάποιο νοσοκομείο και να μου δώσει το κινητό μου, προκειμένου να ειδοποιήσω την αδερφή μου ή κάποιον δικό μου. Ο ίδιος δεν ανταποκρινόταν σε τίποτα από όλα αυτά, παρότι του έλεγα ότι θα πεθάνω, γιατί αιμορραγούσα πάρα πολύ».

Η… πτώση από τις σκάλες

Το αφήγημα του «έπεσα από τις σκάλες» κατέρρευσε από τα ξημερώματα της Κυριακής, όταν ο γιατρός αντίκρισε την κακοποιημένη Σοφία Πολυζωγοπούλου.

Η 37χρονη δικηγόρος υποστήριξε πως για να τον πείσει να τη μεταφέρει σε γιατρό χρειάστηκε να του υποσχεθεί πως δεν θα τον καταγγείλει και θα πει πως έπεσε μόνη της. Μόλις όμως πήγε στο νοσοκομείο, αποκάλυψε την αλήθεια στους γιατρούς.

«Μόλις με πλησίασε η νοσοκόμα, τής είπα αμέσως ότι με έχει χτυπήσει ο άνδρας μου, ότι φοβάμαι και τον ίδιο, και το είπα και στον γιατρό», είπε η 37χρονη.

Άλλη εκδοχή έδωσε ο Απόστολος Λύτρας, ο οποίος είπε πως ήταν δικιά της επινόηση η πτώση από τις σκάλες και πως όχι μόνο δεν τον φοβόταν, αλλά είχε συνεχή επικοινωνία μαζί του μέχρι το βράδυ της Κυριακής.

«Όταν φύγαμε από το σπίτι, μου είπε: “Δεν πρόκειται να πω τίποτα για το τι έγινε” και εγώ της είπα: “Θα αναλάβω την ευθύνη”. Με ενημέρωσε ότι στην κατάθεσή της είπε πως έπεσε από τις σκάλες και ότι εγώ δεν ήμουν παρών. (….) Δεν υπήρχε λόγος να φοβηθεί κάτι. Καθ’ όλη τη διάρκεια που κρατούμουν, βρίσκομαι σε διαρκή επικοινωνία με τη σύζυγό μου τόσο τηλεφωνικά όσο και μέσω μηνυμάτων», ανέφερε ο Απόστολος Λύτρας.

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου