Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

Δημήτρης Γιαννακόπουλος: Καλείται για εξηγήσεις ως ύποπτος για υποκίνηση βίας σε αθλητικούς χώρους


 Ως ύποπτος για το αδίκημα της διακεκριμένης μορφής υποκίνησης βίας σε αθλητικούς χώρους καλείται να δώσει εξηγήσεις ο πρόεδρος της ΚΑΕ Παναθηναϊκός, Δημήτρης Γιαννακόπουλος.

Της Άννας Κανδύλη

Ο κ. Γιαννακόπουλος καλείται στο πλαίσιο προκαταρκτικής εξέτασης που διενεργείται από την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών μετά τις αναφορές της ΚΑΕ Ολυμπιακός και διαιτητών για όσα έγιναν στη διάρκεια των τελικών της Basket League μεταξύ του Παναθηναϊκού και του Ολυμπιακού.

Η κατάθεσή του θα δοθεί στην Υποδιεύθυνση Αντιμετώπισης Αθλητικής Βίας και στη συνέχεια ο εισαγγελέας θα αποφασίσει αν θα χρειαστούν άλλες ενέργειες.

Πάντως ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος φαίνεται να είχε μετανοήσει για όσα είπε, όπως προκύπτει από τοποθέτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

« (…) Θεωρώ ότι τα πράγματα δεν ήταν σωστά στους τελικούς. Αλλά ο τρόπος μου δεν ήταν ο σωστός. Δεν έπρεπε να βρίσω ανθρώπους, διαιτητές, θεσμούς. Ήταν λάθος. Υπάρχει άλλος δρόμος. Υπάρχει η δικαιοσύνη, υπάρχουν οι εκλογές, υπάρχουν άλλοι δρόμοι. Και επειδή στη ζωή μου έχω μάθει να αναγνωρίζω τα λάθη μου το κάνω και τώρα. Θέλω να απολογηθώ δημόσια, όπως δημόσια έκανα τις επιθέσεις και να ξαναπώ ότι έπρεπε να το έχω αντιμετωπίσει διαφορετικά. Για ακόμη μία φορά συγγνώμη…» είχε δηλώσει.

naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου