Το πρώτο μοντέλο του νέου brand Onvo, το οποίο θα κυκλοφορήσει τον επόμενο χρόνο στην Ευρώπη ηλεκτρικά μοντέλα σε χαμηλότερες τιμές από τη Nio, θα είναι το μεσαίο SUV L60, το οποίο θα είναι
άμεσος ανταγωνιστής του Tesla Model Y.
Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν πρώτα στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο δεν επιβάλλει επιπλέον δασμούς στα κινεζικής κατασκευής ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ενώ θα ακολουθήσουν σε κατά τόπους αγορές της ΕΕ όπου οι δασμοί έχουν ορισθεί προσφάτως σε ποσοστό 31% σε σύγκριση με το 10% που ίσχυε πριν.
Το L60 έχει παραπλήσιο μέγεθος και εικόνα με το Tesla Model Y, και στην κινέζικη αγορά ξεκίνησε να πωλείται τον περασμένο Σεπτέμβριο στην τιμή των 27.000 ευρώ.
Δεδομένου ότι οι τιμές στην Ευρώπη περιλαμβάνουν φόρους μεταφοράς, δασμούς και φόρους επί των πωλήσεων, είναι πιθανό να το δούμε με τιμή στα περίπου 40.000 ευρώ. Δηλαδή λίγο χαμηλότερα από την βασική έκδοση του αντίστοιχου Tesla με κίνηση στους πίσω τροχούς που στη Γερμανία ξεκινά από τα 44.990 ευρώ.
Το Onvo L60 έχει επιδείξει αυτονομία άνω των 1.000 χλμ. στον πιστοποιημένο κύκλο δοκιμών της Κίνας (CLTC), με την εταιρεία να αναφέρει πως αυτή η απόδοση επιτυγχάνεται χάρη και στην εξαιρετική αεροδυναμική του αμαξώματος – για μοντέλο SUV - με συντελεστή 0,22 Cd. Σύμφωνα με τις ίδιες μετρήσεις η μέση κατανάλωση 12,1 kWh/100 χλμ.
Το μοντέλο διαθέτει μπαταρία 60 kWh με αυτονομία 555 χλμ. (κατά CLTC), ωστόσο θα υπάρξει μια μεσαία έκδοση διευρυμένης εμβέλειας με μπαταρία 85 kWh και αυτονομία 730 χλμ. και μια κορυφαία επιλογή με μπαταρία 150 kWh και αυτονομία άνω των 1.000 χλμ. Παράλληλα, το L60 διαθέτει ηλεκτρική αρχιτεκτονική 900 Volt.
Όπως τα μοντέλα της Nio, έτσι και το L60 διαθέτει ένα πακέτο μπαταριών που μπορεί να αντικατασταθεί. Ενώ στην γηραιά ήπειρο η Nio διαθέτει μόλις λίγους σταθμούς ανταλλαγής μπαταρίας, κυρίως στη Βόρεια Ευρώπη, στην Κίνα διαθέτει περίπου 2.700 σταθμούς, αριθμός που θα αυξηθεί κατά 4.000 μέχρι το τέλος του επόμενου έτους. Η αντικατάσταση της μπαταρίας του Onvo L60 με μια πλήρως φορτισμένη γίνεται σε χρόνο μόλις δυόμισι λεπτών.
Οι εκπλήξεις στο εσωτερικό
Το αμάξωμα του L60 έχει μήκος 4,818 μ, με ένα τεράστιο μεταξόνιο 2,950 μ. Ως εκ τούτου, η πτώση των μπροστινών καθισμάτων κατά 180 μοίρες δημιουργεί ένα άνετο κρεβάτι, χαρακτηριστικό που σύμφωνα με τη Nio προσελκύει όλο και περισσότερο τους νέους Κινέζους πελάτες, όπως αναφέρει η εταιρεία.
Στο ταμπλό υπάρχουν δυο οθόνες με την κεντρική να είναι ευμεγέθης (17,2 ίντσες) προσφέρονται διευρυμένες λειτουργίες συνδεσιμότητας. Επίσης δύο οθόνες 8 ιντσών υπάρχουν για τους πίσω επιβάτες. Το δε ηχοσύστημα διαθέτει 18 ηχεία και προσφέρεται στον βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.
Οι πωλήσεις της Nio στην Ευρώπη έχουν μειωθεί κατά 27% τους πρώτους 10 μήνες του έτους. Μεγάλο μέρος της πτώσης οφείλεται στη γερμανική αγορά, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 72% μέχρι τον Οκτώβριο.
https://www.topgeargreece.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου