Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2024

Για πολιτικό bullying Κασσελάκη κάνει λόγο η Νοτοπούλου: Είναι θρασύδειλος – Δεν συνομιλώ με πηγές και ρυάκια

 


«Δεν συνομιλώ με πηγές και ρυάκια», ανέφερε η βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης, Κατερίνα Νοτοπούλου, απαντώντας στη διαρροή από την πλευρά του Στέφανου Κασσελάκη σχετικά με τις καταγγελίες της περί bullying.

Η Κατερίνα Νοτοπούλου ανασκεύασε την κατηγορία εναντίον του έκπτωτου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ και μιλώντας στο OPEN ανέφερε:

«Αρχικά να θυμίσω ότι κατήγγειλα αυταρχικές συμπεριφορές πολιτικού εκφοβισμού από τον Κασσελάκη προς εμένα και άλλα στελέχη. Πράγματι, αυτό το πολιτικό bullying τεκμαίρεται και από ντοκουμέντα».

Παράλληλα, αποκάλεσε τον Στέφανο Κασσελάκη θρασύδειλο και ζήτησε για μια ακόμη φορά τη συναίνεσή του για τη δημοσιοποίηση των μηνυμάτων. «Μπορεί να το διαψεύσει ο κ. Κασσελάκης, αλλά γνωρίζει ότι είναι απολύτως αληθή τα όσα του έχω καταλογίσει. Δεν συνομιλώ ούτε με πηγές ούτε με ρυάκια. Οφείλει να σταματήσει να κρύβεται. Τον έχω καλέσει να δώσει τη συναίνεσή του για δημοσιοποίηση όσων μου έχει πει. Προφανώς δεν το επιθυμεί, αφού συνεχίζει να κρύβεται, όμως θα πρέπει να σταματήσουν οι επιθέσεις από τον στρατό των τρολ».

Η ίδια περιέγραψε ότι ο τέως πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ της ζήτησε κατά τη διάρκεια συνέντευξής της «να τον εκθειάζει περισσότερο» και ανέφερε πως του απάντησε να σταματήσει να την απειλεί, γιατί λέει τα αυτονόητα και δεν τον φοβάται. «Ούτε τότε τον φοβήθηκα, ούτε τώρα τον φοβάμαι», είπε χαρακτηριστικά.

«Καλώ τον Στέφανο Κασσελάκη να σταματήσει να κρύβεται, γιατί το θράσος μαζί με τη δειλία μας κάνουν έναν θρασύδειλο. Δεν θα μπω στο περιεχόμενο. Ο ίδιος μπορεί να διαψεύσει, αλλιώς να αναλάβει την ευθύνη όσων έχει πει. Κατά τη διάρκεια συνέντευξής μου, ζητούσε να τον εκθειάζω. Το σημαντικό είναι ότι έχουμε έναν πολιτικό αρχηγό που επιθυμεί να εκμαιεύσει διαφορετικές τοποθετήσεις από τους βουλευτές του. Εγώ απάντησα να σταματήσει να με απειλεί και να μου κάνει bullying, γιατί λέω τα αυτονόητα. Δεν τον φοβάμαι. Ούτε τότε τον φοβήθηκα ούτε τώρα τον φοβάμαι».

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου