Τρίτη 24 Σεπτεμβρίου 2024

Ο Κώστας Λαλιώτης απαντά στο δημοσίευμα του Newsbeast για την «παρέα των Δολιανών»

 


Το Newsbeast έλαβε από το στέλεχος του ΠΑΣΟΚ, Κώστα Λαλιώτη, επιστολή – απάντηση σε όσα ανέφερε το κείμενο της στήλης Beast, που μεταξύ άλλων στον τίτλο του μιλούσε για το «Ποιον στηρίζουν τα Δολιανά».

Ο Κώστας Λαλιώτης στην επιστολή του αναφέρει πως «για λόγους πολιτικής και ηθικής τάξης θεωρώ χρέος μου να απαντήσω με σαφήνεια αρνούμενος κατηγορηματικά το «κομματαρχικό σύνδρομο».

Στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής δεοντολογίας το Newsbeast δημοσιεύει αυτούσια την επιστολή.

«Προς
Δ/ντή Σύνταξης Newsbeast.gr
κ. Μοντζέλλι Βίκτωρα

Αγαπητέ κ. Μοντζέλλι,

Η επιστολή του Κώστα Λαλιώτη:

Στην ιστοσελίδα σας (Newsbeast.gr) στις 24/9/2024, υπάρχει ένα σχόλιο με τίτλο «Τα Δολιανά κοντά στο Δούκα», που συσχετίζει το Όνομά μου, την Αρκαδία και τον Τόπο Καταγωγής μου με τα εσωκομματικά τεκταινόμενα και τα δρώμενα στο ΠΑΣΟΚ.

Για λόγους δεοντολογίας και κυρίως για λόγους πολιτικής και ηθικής τάξης (ως προς τις διαχρονικές μου σχέσεις με τους 6 άξιους/ες και αγαπητούς/ές φίλους/ες υποψήφιους/ες Προέδρους του ΠΑΣΟΚ), θεωρώ χρέος μου να σας απαντήσω με σαφήνεια αρνούμενος κατηγορηματικά το «κομματαρχικό σύνδρομο». Οι συγκεκριμένες αναφορές σας στο Όνομά μου, δεν έχουν σχέση με την αλήθεια και την πραγματικότητα.

Με δεδομένη την 50χρονη διαχρονική διαδρομή μου στο ΠΑΣΟΚ, στη Δημοκρατική – Προοδευτική Παράταξη και στην Κεντρο-Αριστερά (… και όχι στην Κεντρο–(αντι)Αριστερά…..), έχω ιστορικό χρέος να βλέπω και να αναλύω τη μεγάλη και τη σύνθετη εικόνα των εθνικών, πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων.

Επίσης έχω χρέος να συνδέω άρρηκτα την ενότητα, το DNA και την αυτόνομη στρατηγική του Κινήματός μας και της Παράταξής μας με όρους δυναμικής, προγραμματικής και αξιόπιστης προοπτικής και πάντα σύμφωνα με τη στρατηγική της ολικής επαναφοράς τους ως ρεύμα κοινωνικής και πολιτικής πλειοψηφίας, με ενεργή συμμετοχή των Πολιτών και των Λαϊκών Δυνάμεων.

Φιλικά
Κώστας Λαλιώτης»

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου