Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024

Η Μπιάνκα Γκασκόιν κατηγορεί τον Αλ Φαγέντ ότι της επιτέθηκε σεξουαλικά όταν ήταν 16 ετών

 


Η Μπιάνκα Γκασκόιν, κόρη του παλαίμαχου αστέρα του ποδοσφαίρου Πολ Γκασκόιν, προσετέθη στη λίστα των 200 και πλέον γυναικών που κατηγορούν τον Μοχάμεντ Αλ Φαγέντ για σεξουαλικές επιθέσεις.

Το περιστατικό συνέβη όταν η Μπιάνκα Γκασκόιν ήταν 16 ετών και εργαζόταν στο Harrods.

Τριάντα επτά ετών σήμερα, η κόρη του Πολ Γκασκόιν δηλώνει ότι δεν είχε μιλήσει νωρίτερα λόγω της «ντροπής που ένιωθε».

Η Γκασκόιν, η οποία είναι σήμερα μοντέλο και σταρ διάφορων ριάλιτι, είπε ότι γνώρισε τον Φαγιέντ μέσω των γονιών της, Πολ και Σέριλ.

Σε συνέντευξή της στο UK Tonight του Sky News αποκάλυψε: «Μου έλεγε πόσο κακός πατέρας ήταν ο μπαμπάς μου, επειδή έμπαινε στο μαγαζί μεθυσμένος».

«Μου έλεγε ότι ήταν ντροπή (σσ: ο Γκασκόιν) και ότι έπρεπε να κοιτάζω εκείνον ως πατρική φιγούρα.

«Στην αρχή ένιωθα ένα ψεύτικο αίσθημα ασφάλειας, γιατί πήγαινα στο μαγαζί με τη μαμά και τον μπαμπά μου, κι εκείνος ερχόταν, ήταν πολύ γοητευτικός, μας έφερνε δώρα, πολύ ευγενικός. Οπότε ένιωθα κυριολεκτικά αρκετά ασφαλής στην παρουσία του, αρχικά».

Η Γκασκόιν που άρχισε να εργάζεται στο Harrods περιέγραψε επίση πώς ο Φαγιέντ της πρόσφερε ένα βράδυ την δυνατότητα να μείνει σε ένα διαμέρισμα του Harrods.

Και περιέγραψε τον τρόπο που της επιτέθηκε ο Φαγέντ: «Εμφανίστηκε ξαφνικά στο διαμέρισμα. Απλώς δεν μπορούσα να το πιστέψω. Ήμουν απλώς σοκαρισμένη. Ήμουν τόσο πολύ σοκαρισμένη που απλά δεν ήξερα τι να κάνω.

Η Μπιάνκα Γκασκόιν περιέγραψε και λεπτομέρειες από την απόπειρα βιασμού της, ενώ ερωτηθείσα γιατί δεν είχε μιλήσει νωρίτερα είπε: «Απλώς προσπαθούσα να δω τι είχε συμβεί γιατί ήταν πολύ φρικτό, και δεν ήθελα να χάσω τη δουλειά μου σε εκείνο το σημείο».

naftemporiki.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου