Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2024

Υπέβαλε την παραίτησή της η Έλενα Ακρίτα από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ – Δεν την έκανε δεκτή ο Νίκος Παππάς

 


Σε ανακοίνωσή της μετά το επεισόδιο που προκλήθηκε εξαιτίας όσων ανέφερε για τον «γιο της πλύστρας» η Έλενα Ακρίτα δήλωσε την παραίτησή της από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ, ξεκαθαρίζοντας ότι θα παρέδιδε την έδρα της.

Σύμφωνα με την ίδια, ο πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκος Παππάς, δεν έκανε αποδεκτή την παραίτησή της και έτσι η κα Ακρίτα παραμένει βουλευτής. Σε περίπτωση που η παραίτησή της γινόταν αποδεκτή, τη θέση της θα έπαιρνε ο στενός συνεργάτης του Αλέξη Τσίπρα, Μιχάλης Καλογήρου.

«Παρά το γεγονός ότι ζήτησα συγγνώμη για το λάθος μου, έκρινα ότι έχω ηθικό χρέος να παραιτηθώ από την Κοινοβουλευτική Ομάδα του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Έστειλα σχετική επιστολή στον Πρόεδρο της ΚΟ, θέτοντας την έδρα μου στη διάθεση του κόμματος.

Ο Νίκος Παππάς δεν αποδέχτηκε την παραίτησή μου, εκτιμώντας πως, στην προκειμένη περίπτωση, η δημόσια παραδοχή, αναγνώριση και η ανασκευή είναι αρκετή.

Ετσι προχωρώ στη ζωη. Με σωστά, με λάθη πάντα με γνώμονα το αξιακό μου σύστημα και τη συνείδησή μου».

newsbeast.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου